Gå til innhold

Mange her som baker 7 sorter julekaker til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satser på 3-4 her, pepperkaker, havrekjeks, serinakaker og julepinner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke 7 tørre kaker/kjeks nei, men blir nok 7 slag om jeg teller med eplekake, kanelboller og slikt som jeg baker og putter i frysen.

Skrevet

Baker kun pepperkaker, men de er veldig gode. Pleier å få noen sorter av mamma også.

Skrevet

Baker kanskje 4-5,men bruker samme deig til flere av dem.

Pepperkaker er jo bankers:) ellers er det serinakaker,sandkaker,husarkyss,pluss et par til.

Og gjerne eplekake og kanelsnurrer.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

7 sorter ja, men ikke de 7 tradisjonelle.

Serinakaker, pepperkaker, sjakkruter, delfiakake, krumkaker, konfektbiter og sjokolade-cookies. (pluss litt snop som marsipan, brente mandler osv.)

Skrevet

Bakte 7 i fjor - skjer ikke i år! Ble ikke spist opp, så det var unødvendig. Hentet alle oppskriftene fra detsoteliv.no, men ikke alt falt i smak. For søtt, rett og slett;)

Skrevet

La meg telle:

pepperkaker

krumkaker

serinakaker

butterdeigsringer

smultringer

kransekake

brune pinner

Jepp! Det ble 7!

Skrevet

Nei, men tilsammen baker jeg, svigermor og moren min ca 10 slag - også deler vi.

Skrevet

Krydderkake, pepperkaker, skrull, kakemenner... og som min sønn sa så fantastisk: Jeg tror smågodt blir den nye julekaken.. så vi skal hamstre inn smågodt, potetgull osv...

Skrevet

Tja, det pleier ikke å bli 7, men nærmere 14-18 når jeg teller etter :) Jeg er veldig glad i å bake og koser meg med det i adventstiden.

Skrevet

Kanskje ikke 7, men kommer nok til å bake 3-4. Vi er en liten husholdning på 2 personer, og feirer jula mer eller mindre hos andre.

Men jeg kommer til å bake julemanna, kransekakestenger og en eller to andre småkaker. Så får jeg heller kutte ut julesnop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...