muffin25 Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Et spm som ikke har med barn å gjøre men Hva ønsker deres menn seg til jul? Jeg er rådvill.. han ønsker seg ingentingen..men gave vil han jo ha.. det vil jo selvf jeg og
1frafør_1påvei Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Han ønsker (og trenger!) seg klær og han stoler på meg. Så her får han pysjbukse, boxere og en genser
Gjest Mentha Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Åh det var godt tips! Har samme problemet med mannen her, han ønsker seg ikkeno, men jeg skal kjøpe både julegave og bursdagsgave i desember (ja han har selvsagt bursdag oppi alt sammen og ). Det skal ikke være lett, hehe
May the force be with you Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Tursekk fra meg ihvertfall:) Kansje noe tur-greie fra lillegutt til pappa'n også (Pappan er en friluftsmann, derfor passa det bra)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Han får kaffemaskin av småen til jul:) Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gi han enda.. pleier å følge med et par mnd før jul/bursdag på hva han sier (hehe:p), for da kan det være han sier hva han trenger, ønsker seg osv... men etter babyen kom er det ikke lett å få med seg alt! Vurderer å kjøpe skjerf, sko, jakke, gensre... for det trenger han, men det er ikke nøød..ikke lett!
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Vi er litt kjedelige i år og dropper gaver til hverandre. Vi trenger ny seng og oppvaskemaskin, har og snakket om å kjøpe oss tørketrommel. Så i år skal vi heller kjøpe disse tingene og da føler vi det blir unødvendig med gaver utenom det for det er jo ganske dyre ting. Men hadde vi ikke gjort det hadde jeg nok kjøpt klær eller noe lignende, mannen hater å shoppe, så ønsker seg klær o.l til bursdager osv
Flaggermusa Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Han ønsker seg nytt hørselsvern til jobben av alle ting
Bondejenta Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 ny toalettveske ønsker min seg til jul.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Her får pappa'n et vanntett kompaktkamera fra meg, og tilleggsutstyr fra lillejenta (kameraveske, minnekort og oppbevarings-eske til minnekort) Han er flink å ta bilder (med mitt speilreflekskamera) men er jo ikke alltid det er like praktisk å ta med seg det rundtomkring..
zassy☆ Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Vi skal kjøpe oss noe sammen i år, men tenkte å ha en liten ekstragave fra meg og tulla nemlig gavekort på en måned på treningssenter, han vurderer om han skal melde seg inn eller ikke så tenkte at han kunne få prøvd det ut
Maewin Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 Jeg har kjøpt ham en liten morro-gave fra mini: http://cdon.no/b%C3%B8ker/mansbach%2c_adam/go_the_fuck_to_sleep-14489861 Ellers skal vi kjøpe noe "fra" henne sammen, noe vi trenger. Regner med jeg får en morsom liten gave som han har kjøpt også.
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Han skal få nytt headset; det han har lyst på koster 1500 kr så den gaven blir fra både Muffin og meg gitt
Skaubinna Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Her blir det sånne boots som han har siklet på lenge. I tillegg skjorte fra en kjede som heter Camicie, VELDIG lekre skjorter der!! De er dyre da men.....jeg fikk med en ekstra da jeg kjøpte til bursdagen hans, så den er spart og blir gave fra vesla til pappa :-)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 Fikk et fint tips på god morgen norge. Hansker med en spesiell tupp for de som har smart phone. Da slipper man å ta av seg hansken for å ringe eller skrive. Disse finnes til damer oxo. Du får kjøpt de på sten og strøm.
Tullsjura Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 min mann skulle vel egentli ikke få noe, siden han fikk en De Walt, skrumaskin i bursdagsgave, nå i november, som var ganske dyr. men jeg og svigermor har bestemmt oss for å spleise på jegerprøven til han, noe han har snakket om leeenge! har så lyst å dra på jakt, stakkar
C.L.H85 Skrevet 23. november 2011 #18 Skrevet 23. november 2011 Her ønsker gubben seg bare "kjedelige" ting som sokker, boksere og drill... Så blir vel noe sånt;)
bittelille_persille Skrevet 24. november 2011 #19 Skrevet 24. november 2011 Så vidt jeg vet ønsker han seg ingenting. Men han får en kindle. Han er veldig glad i å lese, og leser knausgård for tiden. Det må jo bli tungt å holde på senga! Tenker på en liten gave fra lillemor, men har ikke kommet på noe lurt..
MammanTilMax Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 Noen som fikk med seg i hvilken butikk på man fikk kjøpt disse smart hanskene? hadde vært genialt til min kjære
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 25. november 2011 #21 Skrevet 25. november 2011 Her i Bergen så jeg et skilt på bystasjonen hvor de reklamerte for dette på en butikk der det selges vesker, kofferter, lommebøker, hansker osv:)
MammanTilMax Skrevet 26. november 2011 #22 Skrevet 26. november 2011 Okey Da får jeg prøve lignende butikker i området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå