Gå til innhold

andre med rundt 7 uker igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med dere? jeg er utrolig lei......sliter med vondt bekken.

og nettene er helt håpløse, sover ikke i hele tatt.klager fælt her nå,men det er godt å få det ut!!! håper tiden kan gå litt fortere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 5 uker igjen og er så lei at fy. har liten mage men jammen er ting slitsomt alikevel. sover dårlig pga bekken og rygg. og halsbrann og urolige bein. på do 2-4 ganger hver eneste natt og føler meg generelt ikke vel hehe:)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen her. Har 8 uker igjen, noe som virker veldig lenge (samtidig så veldig kort...). Sliter med bekkenløsning foran og bak, konstant pain. Nattesøvn er et forsvunnet kapittel :( Må også på do 3-4 ganger hver natt, og det er et sant h****** og komme seg opp, ut av og ned igjen i sengen. Gleder meg til dette er over, og tror jeg sier meg fornøyd med to barn :) (har ett fra før)

Skrevet

7 uker her også. har forsåvidt vært heldig med svangerskapet men kan vel innrømme at det nå begynner å bli tungt. Tung kropp og mangel på energi. dårlig søvn, kortere lunte og generellt litt lei. Synes riktig nok tiden går fort så det er jo en fordel. Jeg har også forløpig vært heldig med kun moderate bekkensmerter og ryggplager. Håper det ikke blir alvorlig mye verre;)

og ikke minst....litt klaging er lov!:D det er jammen ikke bare rosenrødt å være gravid.

Skrevet

Var som jeg skulle beskrivd meg selv!

8 uker igjen, bekkenløsing foran og bak, konstante smerter...forferdelig å komme seg opp, ut av og ned igjen i senga. Kunne ikke sagt det annerledes!

All lykke til til deg de siste ukene, håper det går greit med fødselen :)

Skrevet

har 6 uker igjen.. og er vond og hoven nedentil.. løper på do hver 2 time på nettene.

osv:)

begynner å bli rastløs,, har lyst å holde den lille jenta vår:)

Skrevet

Hei,

jeg har 6 uker igjen og storkoser meg, men skjønner at jeg er heldig.

Merker at det er tyngre nå, og det er litt vanskelig å finne en god stilling å sove i.

Skrevet

Her er det enda 9 uker igjen og skjønner ikke helt hvor stor jeg skal bli og hvordan jeg skal klare å gå ut tiden.

Var på 3d ul i for en uke siden og allerede da fikk jeg vite at han er en stor gutt. Huff og huff hvordan skal dette gå?

Jeg har sååå stor mage og kjenner igjen alle disse problemene som dere nevner. Nattesøvn er borte, halsbrann er skrudd på fult, toalettbesøk mange ganger om natta og blir fort sliten. ¨

Har heldigvis ikke så mye bekkenproblemer enda, men merker at ryggen svikter fort når man har gått litt for lenge..

Er heldigvis sykemeldt, vært det lenge pga hodepine med aura av flimring på øyne...

Er virkelig ikke bare, bare å gå gravid, men har virkelig noe nydelig og se fram til...

Det er virkelig hvert det:O))

Lykke til alle sammen...

Skrevet

Jeg har litt i underkant av 8 uker igjen, og er også litt sliten pga lite og oppbrutt søvn. Men, så vet jeg jo at det blir langt mindre søvn når småtten kommer ut, så prøver å slappe av så mye som jeg kan nå. Er hjemme fra jobb en dag i uken og nyter tilværelsen med mannen på jobb og eldstemann i barnehagen :).

Skrevet

Seks uker igjen her, har ganske lite plager, vond rygg og generelt litt sliten, men begynner bare å bli leeei! Syns jeg har vært gravid i flere år nå, og er veldig spent på å møte lille skatt! Gleder meg til magen synker ned, føles som om han er helt oppi brystet. Regner med den siste tiden er litt seig for de fleste!

Skrevet

5 og en halv uke igjen her så det begynner å nærme seg, men fy så tungt det er begynt å bli.

Sliter en del med bekkenløsning bak, så det å finne riktig stilling om natta er veldig vanskelig. Og når jeg har funnet en god en, så kan man være sikker på at jeg må på do igjen. Er oppe rundt 5-10 ganger hver natt (men dette har jeg gjort siden jeg var 5uker på vei, så er vant til det)

Og kjenner at jeg er ganske liten og ikke har så mye mageplass og tilby lillegutt. Når jeg sitter vanlig nå, så stikker rompa hans godt opp under puppene. Ser skikkelig rart ut, så skjønner ikke helt at han skal klare å vokse og kose seg der inne i over 5uuker til.... men men

Skrevet

Jeg har 6 uker og 6 dager til termin. Har den forb.... halsbrannen om kvelden. Ligger barre og vrir meg men har så lyst og ligge på ryggen men glem det. Bruker å få masse vann i kroppen så det er like rundt gjørne. Prøver å gå turer om kvelden men kynnene tar meg så blir barre vabbe tur. Er diger fra før og prøver å halde vekta på plass.

Prøver og holde formen så ikkje bekkenet begynner og klage. Krysser fingrane på at det holder.

Lykke til jenter. Snakk om og glede seg til fødselen:O)

Skrevet

6 uker igjen og er utrolig leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, og jeg kjenner til alle plagene. Har et barn på 15 månder som vekker meg mange ganger i løpet av natten +++++ doturer (minst 3-4 ganger om natten), en baby i magen som holder turn/gym/kick boxing et eller annet på natten også må jeg ikke glemme den sabla halsbrannen (har så høy hodepute, drikker så mye melk og knasker gaviskon at man skulle jo fått egen medalje for det). Bekkenet er et kapitel for seg selv, kaller det bare skrimmel skrammel.......haha mye klaging hær, men gleder meg til nurket kommer og DET ER VÆRT DET:)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

syv uker (+-) igjen her også.. kan egentlig ikke klage noe særlig på formen, men er generelt lei av å gå gravid nå! Utålmodig etter å møte lilleprinsen:) men såklart, han har jo bare godt av å være der så lenge han skal, så det er vel bare å holde ut.. ikke lenge igjen dere!! tida går fort nå i julerushet, plutslig står vi der med rier/vannavgang, og da skjønner vi sikkert ikke hvorfor vi er så utålmodige:p hehe

Skrevet

Har 9 uker igjen, og er leeei. Heldigvis pleier julestyret å gjøre at tiden går veldig fort, så jeg prøver å ikke tenke for mye baby, men heller julegaver, og jul. Plutselig er det nyttår, og da er det bare EN mnd igjen :-) Januar mnd er en travel mnd med masse bursdager i vår familie, så den skal nok gå fort den også.

Går det ikke som jeg vil, og tiden føles som en evighet, så sliter jeg. Tisser som bare juling, får vondt i bekkenet og hoften jeg IKKE ligger på når jeg skal sove, og har masse halsbrann. Blir også sykemeldt i dag pga at jeg besvimer av så og si alt av anstrengelser (også småting som å skjære brødskiver). På den andre siden er det jo ganske fantastisk å kjenne at det er liv inni magen min :-) Føler jeg kjenner lille jenten inni der allerede. GLEDER meg til 1. februar

Skrevet

Har 7 uker igjen og er ganske lei, slitt med kynnere nå den siste tiden.

Sover egentlig godt om nettene men er noen netter innimellom jeg sover 3 timer maks. Men som førstegangsfødende vet jeg jo aldri hva neste plage er om det er normalt osv....

Skrevet

9 uker igjenn... Er litt lei men er fortsatt i full jobb som frisør. Men tongt til ryggen er det, gleder meg til å se prinsessa. Jula får ting til å gå fortere vet dere ! ;)

Skrevet

Hallo:)

Jeg har 6 uker igjen :) synes virkelig synd på dere som sliter veldig med bekken osv:)

Jeg har måttet opp å tisse en eneste gang på natten på hele svangerskapet, jeg har ikke bekkenproblemer jeg kan nevne, har ikke vann i beina, føler meg egentlig "lett" i kroppen selvom det nå begynner å merkes på kroppen at den bærer på en liten prins (begynner å bli dårlig med plass inni der):)

Jeg har hatt en del spying og kvalme siden ca uke 6 og har en del kynnere nå, men jeg synes det har gått veldig bra allikevel:) Jeg har vært heldig så langt, helt klart!

Jeg gleder meg til permisjon om tre uker, selvom jeg synes dagene går sakte når jeg er flere dager på rad hjemme uten å gjøre så mye så blir det godt å bare slappe av til jeg skal gjennom fødselen:)! Og fylle opp fryseren med litt bakevarer, strikke ferdig det jeg har begynt på osv:)

Jeg krysser fingra for at de siste tre ukene på jobb går bra og fort, for da er jeg snart ferdig, og vi får treffe sønnen vår:)

Skrevet

Hei og hå :)

har 7 uker igjen til termin, formen er heldigvis bra, vil ikke klage så mye og prøver å tenke positiv og kose meg med magen :)

sover ikke så bra om nettene pga do besøk, føler meg tung osv men disse små plagene hører jo med sv.skapet :)

gleder meg mye til min lille prins er i armene mine :)

lykke til alle dere, og god bedring til de som sliter med bekken og act..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...