Gå til innhold

et spm til dere utholdne damer som har vaert gjennom3. og siste offentlige forsøk:

Anbefalte innlegg

gjorde klinikken noen endringer ifht medisiner og nye prøver evt hva.. fikk du hsg osv... det lurer jeg paa naa, siden denne lille skimoen som jeg haapet skulle bli i 9 mndr tok kvelden om lørdagen...

jeg er , tro det eller ei, paa beina igjen... og ser fremover...

Fortsetter under...

Hei, Adine!

Ja vi to har vært her en stund nå!

Jeg har brukt opp mine forsøk, men fikk fortsette i Porgsrunn likevell - men må da betale for det selv. ( 15000 for medisiner, 15000 for sykehuset).

Jeg har ikke fått noen nye medisiner, men fått større dose Puregoon. Skal ha 400IE pr dag nå.

Jeg skal på kontroll 9.12, og har da tenkt å spørre om det er noe de kan gi meg for at jeg skal "holde på spiren". Jeg ble gravid ved forrige forsøk jeg også, men HCG nivået var for lavt- så det strandet.

Det SKAL gå for oss til slutt!

Hvor i landet holder du til igjen?

Hei, jeg har hatt tre offentlige forsøk ved fertilitetsklinikken i Haugesund. Etter to mislykkede forsøk med langt regime, fikk jeg før 3.forsøk en ekstra undersøkelse. Da sjekket de blodgjennomstrømming i livmora, i tillegg til at de sprøytet saltvann inn i livmora og gikk inn med kamera for å se (hystereskopi tror jeg det heter). 3.forsøket fikk jeg også som kort regime siden de to med langt regime hadde vært negative. Det ble også justert litt på puregonmengden så vidt jeg husker. Jeg fikk også satt inn to egg på siste forsøket (1. og 2.forsøk ble det kun satt inn ett egg). Mitt inntrykk av hele prosessen (har ikke egg på frys) er at 1.forsøket er som en standardpakke der de også ser litt på hvordan en reagerer på stimuleringen, 2.forsøk tilpasses litt mer og 3.forsøk skreddersys helt.

Uansett, disse endringene ved 3.forsøk gjorde susen for meg og gulljenta mi fyller 4 mndr i morgen :o)

Krysses fingrene for at det lykkes for deg snart :o)

takk for svar :)

jeg hodler til paa riksen, men bor i østfold.

lurer saa veldig paa jhva riksen finner paa paa siste forsøk.. blir det det samme, utreder de mer, eller faar jeg mer medisiner...

de har allerede sagt at de setter inn 2 egg paa siste ferskforsøk, saa det vet jeg...

det er trist at ikke jeg skal bli mamma i Juli 2012 kjenner jeg, men livet gaar videre, og jeg kan ikke gjøre noe som helst med det...

15000 bare for sykehuset- supeklar.. er det pr forsøk da eller er det en ny "pakke paa 3 forsøk....

bekymrer meg ikke for økonomien i dette faktisk.. for som jeg sier saa vil jeg mye heller vaere fattig, men ha et barn... enn mange penger og ingen barn...

saa fint med en gladhistorie og :) det setter jeg alltid pris paa tia;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...