Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

lurer egentlig på om det er noen som har erfaring med det å røyke og ivf behandling??

jeg vet jo at det å røyke er skadelig og alt det der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har røyket under behandling, men det er jo IKKE anbefalt... Nå på vår siste behandling kuttet jeg røyken så godt jeg kunne, men det ble av å til noen dager med 2-4 trekk bare.. Etter innsetting har jeg ikke røyket idet hele å store (pånoen av forsøkene).

På dette forsøket hadde jeg også gullegget som ble satt inn, noe jeg ikke har hatt før (da har det liksom bare være ett "fint" ett, å ingen av de kom seg langt i livet.

Nå er jeg 6+5 i dag å håper det går bedre denne gangen!

Så mitt råd: SLUTT Å RØYK! jeg begynte på Champix leeeeenge før nesten planlagt behandling å det FUNKA... ble helt røykfri intill noe tragisk skjedde, etter det har jeg ikke gått på champix å sluttet gradvis av meg selv. (men champix funket, bare man følger det rett ;-))

Skrevet

jeg vet at det ikke er anbefalt, men har prøvd champix to ganger og ikke fungert.. det eneste jeg har oppnådd er å røyke litt mindre..

men ønsker deg masse lykke til videre.. sitter egenlig bare her å venter på å få innkallelse til utredning på oslo universitetssykehus.. ville helst vært inne for mange måneder siden!!! :D

Skrevet

Ok.

Det beste er jo å slutte :) Synd at champixen ikke funket da.

Ønsker deg MASSE lykke til med røyke slutt og utredning :) Håper spiren sitter hos deg fort :)

Klem

Skrevet

jeg har ogsaa røyket mellom hvert forsøk... men denne gangen hadde jeg klart meg uten i 3 mndr... og naa naermer det seg 5 mnd siden ;) jeg ble gravid naa.. men mistet desverre...

uansett om du ikke klarer helt aa gi deg, saa anbefaler jeg deg aa ta trippel dose med vitamin c en periode... for det er det du mister naar du røyker, ogk kroppen trenger c vit til aa lage tykk og fin slimhinne :)

med viljestyrke saa klarer du nok aa kutte røyken skal du se...

lykke til

Skrevet

Takker så mye for tipset.. viste ikke om det med c-vitaminer.. da skal jeg jaggu begynne å ta det :)

Skrevet

hei. jeg har røykt hele tiden, ikke noe å være stolt av, men har stresset så vanvittig under forsøkene, tror ikke det er heldig det heller.

har fått en frisk å fin gutt for 2 år siden å nå venter vi nr 2 til sommeren.

tror kanskje ikke jeg er den eneste heller.

ønsker deg masse lykke til med samtalen:)

Skrevet

takker så mye og gratulerer :)

jeg er nok en av de som kommer til å ha pelikaner i magen ikke sommerfugler så er redd sor at jeg ikke kommer til å klare å la denne røyke være helt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...