Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 jeg gir snart opp... hun nekter å spise det
Prompeloff Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Nevøen min spiste overhodet ikke brødskiver. Ikke ville han ha grøt heller, men knekkebrød og middag gikk ned på høykant. Gutten er i dag 2 år og sunn og frisk
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 dette var godt å høre.... på helsestasjonen fikk vi litt kjeft fordi hun ikke vil ha brød...... hun er glad i grøt og middag, fruktbeger og youghurt.. men altså ikke brød..
FrkChihiro Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Min er straks 11 mnd og brød funker rett og slett ikke. Hun fyller kinnene før hun spytter ut. Har prøvd de fleste varianter for å få det til, masse drikke, forskjellig pålegg, butikkbrød, hjemmebakt.. Nada. Frøkna mi har jo egentlig vært spesielt interessert i mat, så er ikke overrasket. Har lagt det litt på hyllen foreløpig, blir bare frustrert, hun får heller noen brødbiter å øve seg på utenom måltidene. Så det går i grøt x 2 og middag x 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå