Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ha min mor (datters mormor) som gudmor. Er det rart? Når jeg snakker med andre om det har de fleste jevnaldrede og venner i denne rollen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm..Kirken skiller vel ikke på oppgavene. Alle som er faddere blir notert i kirkeboken som fadder, så det vil jo ikke være nedskrevet noe sted( annet enn hos dere da :=)) Hvis du vil ha din mor som gudmor, så bør da ikke det være noe problem. Synes du skal gjøre som du vil jeg..

Skrevet

Jeg syns du kan bestemme dette. Gudforldre har jo en litt annen rolle i dag, enn de hadde tidligere. Jeg ser ikke så strengt på det, det er mest koselig :) tror ikke jeg har hørt om noen som har valgt babyens besteforeldre, men hvorfor ikke tenker nå jeg! :)

Skrevet

Til eldstemann var min far gudfar, til mellomste var det svigermor som var gudmor og til yngste valgte vi en veldig god venn av oss. I tillegg hadde vi to faddere utenom til hver:) Jeg har aldri tenkt på hva som er "vanlig" eller hva andre gjør ang dette, det får være opp til dem. Vi har valgt det som har vært naturlig for oss:) Så jeg syns helt klart at du kan bestemme dette selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...