Gå til innhold

Bleieslutt og pottetrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips og erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med potte da mini var ca året. Satte han der morgen og kveld, uten å forvente noe som helst, satt bare og lekte litt med ting og tang mend jeg laget tisselyd og snakket MYE om å tisse og bæsje. Så en dag tisset han på potte, og så bæsjet han ikke mange dagen etterpå. Bæsjet og tisset på potte stort sett hver morgen og kveld i en periode, uten at jeg gjorde noe nummer ut av det om det ikke kom noe, men til full jubel og begeistring dersom han tisset eller bæsjet. Er nå inne i en periode hvor han ikke har tid til å sitte så lenge på potte, men bryr meg ikke om det. Setter han der morgen og kveld så han skjønner at det er en del av rutinene, men lager ikke noe nummer ut av det om han ikke vil sitte så lenge, eller om det kommer på gulvet istedet. Vurderer å kjøpe do-ring som han ikke kommer seg av på egen hånd ;-)

Lykke til!

Skrevet

Smart! Jenta mi er nettopp blitt ett år, og tenkte å prøve så smått. Forventer jo ikke at hun skal bli bleiefri med det første, men hun er veldig interessert i hva som foregår når vi er på do. Kjøpte potte for noen mnd siden, den har hun lekt litt med. Så den er kjent for henne. Og så var det en stund vi godt kunne se når hun måtte bæsje, og da tenkte vi å sette henne på potta. Men nå er det plutselig umulig å se når hun må bæsje :P Takk for tips og erfaringsdeling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...