babynren Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Hei! Jeg er førstegangsprøver og har IKM på søndag, men foreløpig har jag ingen spesielle symptomer. Flere som har hatt det sånn og fremdeles har fått positiv test? *håpe-håpe*
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Klart det. Har du ikkje hørt om dei som plutselig føder på do?? ) Kan jo hende du har symptomer uten å kjenne det igjen. Kjenner du symptomer i den vanlige syklusen din som er fraværende?
babynren Skrevet 22. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2011 Hehe, joda, men er det vanlig å ikke kjenne noe? Har sjelden symptomer i syklusen generelt (bortsett fra litt hissighet;) ) så jeg merker ingen forskjell.. Var litt kvalm en dag i forrige uke + at det føltes som om noe var i magen, men det ble borte i helgen. Spørs om det bare var et ønske;)
magica fra tryll Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Jeg pleier å ha som symptom at symptomene på pms ikke er der. Altså:ingen symptomer. På meg kommer de som regel litt senere,-ca uke 6:) Har vært gravid 5 ganger. Lykke til!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Vi er ein del her inne som er plaga med "innblt svangerskap" fra måned til måned. Se etter murring, kvalme, ekstra trøtthet, endra smakssans. Og så blir jo TR den store testen )
magica fra tryll Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Men det som er saken er at murring, kvalme, ekstra trøtthet, endret smakssans osv osv osv ikke kommer før etter ikm og du allerede har testet positivt! Sånn har det vært for meg hver gang, og sånn er det ifølge de fleste uke-for-uke i svangerskapet oversikter også...Det er bare her inne at symptomene kommer dagen etter eggløsning...
babynren Skrevet 22. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2011 Tusen takk for mange svar! Hehe, tror det er mange med innbilte svangerskap her inne ja;) Godt å høre at ikke alle har symptomer, blir spennende å se til helgen:)
babynren Skrevet 22. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2011 Puh, så herlig! Nå kan jeg puste lettet ut og leve i håpet en stund til! Tusen takk Magica:)
Mamma med spire Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Jada det er mulig:) jeg har vært gravid 3 ganger uten symptomer:)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Eg begynte å spy før IKM forrige gang, og holdt det ut til uke 30. Det som er sikkert og visst er at det ikkje fins to like svangerskap.
*Lykkelig 1984* Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Ja himmel og hav! Jeg fikk ikke et eneste symptom før i midten av uke 6 jeg da:) Og nå hagler de på en snor i uke 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå