Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dåkke andre småbarnsmødre tenkt å ta ein rela nedvask til jul? Eg har fire born, der den minste er 10 veker.. berre tanken på NEDVASK gjer meg sliten... Det må vel vere greitt å ta ei overflatebahndling og vere nøgd med det I ÅR... ;) Neste år derimot DÅ får vi ta storreingjeringa...eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT klart! Her har vi "bare" en gutt på 4 mnd og vi håper vi får vasket litt. Men noen skikkelig rundvask tror jeg desverre ikke det blir..skal heldigvis være hos min familie denne jula ;)

Skrevet

Jeg har så smått begynt å tenke på det ja...venter til sambo er ferdig med julebordene, så vi får gjort mest mulig på kortes tid. Vi flyttet inn i nybygget leilighet for 6 mnd siden, så vi har ikke fått kommet såpass på plass at det er tusen ting som må flyttes på for å få det rent:)

Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne i dag. 5 barn og den yngste er 1 år om 2 uker:-) Får vel god hjelp av henne...

Skrevet

Jeg skal nok klage å vaske noe, men om det blir full nedvask gjenstår å se... Er nå hjemme i permisjon og diller mye om dagene :) Få slenge minstemann i bæresele og se hva jeg får til :) Får jo svigers på besøk og da må jeg jo ta ny nedvask etter at de har dratt uansett... uff nå var jeg stygg!

Skrevet

Her hopper vi galant over julevasken i år. Jeg får minimalt med søvn og er dønn sliten, får knapt gjort det forefallende husarbeidet. Skal det være overskudd til å gjøre de andre forberedelsene og feire jul må det bli sånn.

Og jeg har ikke tenkt å ha dårlig samvittighet en gang. Jul blir det uansett.

MEN det er ikke sånn at det gror igjen av skit her da, husvasken tas hver uke uansett. Det blir bare det lille ekstra som skippes.

Skrevet

Likte godt siste innlegg der su skreiv: Jul blir det uansett! :) GOD JUL folkens! Hybelkaninene får vi kvitte oss med, men elles koser vi oss. OK? Klem til heile gjengen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...