Prinsen og mamma`n :) Skrevet 22. november 2011 #1 Skrevet 22. november 2011 Min prins er snart 3 md og han tar ikke kveld før rundt 11 halv 12.. Frem til da spiser han hele tiden.. Dere som har babyer som tar kveld før den tid, når er de våkne for å få mat igjen ? Hadde vært fint med bare en kjærestekveld i værtfall, men det er umulig da vi helst vil legge oss før babyen....
Pix Skrevet 22. november 2011 #2 Skrevet 22. november 2011 Min lille snuppe på 3 måneder legger seg mellom 18.30 - 20.00. Kommer an på når hun sist sov. Hun er ofte trøtt 1,5 time etter siste lur. Da får hun mat på et mørkt og kaldt soverom også er det senga. Da sover hun til mellom 01-02 eller noen ganger helt til 05-06. Skjønner godt du vil ha litt alenetid, vet ikke om jeg hadde klart det uten! Utrolig deilig å kose seg litt med mannen alene før leggetid <3 Er jo verdt å prøve kanskje!
Babyønske �� Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Det er ganske vanlig at de ikke finner roen om kvelden før de er 3 mnd. Men når de passerer 3 mnd bruker det ofte å bli gradvis bedre. Faste rutiner er fint fra de er ganske små, selv om de tar natta sent. Så det kan dere godt begynne med om dere ikke har det allerede. Dere kan jo prøve å legge han for seg selv litt tidligere. Tenker ikke da på å gjøre det kl 19, men f eks kl 22-22.30. Bare litt tidligere enn vanlig. Vet alt om dette med små som ikke vil ta kvelden. Min eldste var sånn, helt håpløs i lang lang tid. Min yngste har heldigvis vært enklere på det området. Det er viktig å være tålmodig og ikka ha for store forhåpninger. Da blir man bare frustrert selv og gjør gjerne problemet større enn det er.
Prinsen og mamma`n :) Skrevet 22. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2011 Takk for svar skal prøve å utføre kveldsstellet litt tidligere og prøve og legge ham på rommet, kanskje virker det etterhvert dette er visst en herremann uten de store søvnbehovene, lite søvn på dagtid og lite på natt, men like blid uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå