Gå til innhold

Kvalm/ikke kvalm? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror kvalm/ikke kvalm trenger ikke å ha noen betydning på hva det blir. Jeg har to jenter fra før,og to veldig forskjellige svangerskap. Med nr.1 var jeg veldig kvalm og fikk tidlig bekkenløsning og mye vann i kroppen, Med nr.2 var jeg så å si ikke kvalm,i fin form hele svangerskapet,men la nesten ikke på meg. jeg hadde også to forskjellige mager,og ettersom vi ikke ville vite hva det ble på noen av de,trodde vi jo selvfølgelig at det ble gutt 2.gang. Gravid for tredje gang nå,og i veldig dårlig form...men denne gangen skal vi vite hva det blir!!

Annonse

Jeg er nå 6+2 (?) og litt uggen innimellom, men ikke noe å bry seg om i grunn :-)

I mitt forrige svangerskap var jeg trøtt og uggen i uke 7-8, ellers sprek gjennom hele svangerskapet :-) Fikk ei jente da :-)

Spent på hvordan dette svangerskapet blir :-)

Jeg tror ikke dette har noe å si, det er sikkert mer hvordan kroppen reagerer på hormonene, men ikke vet jeg.

Jeg har to gutter, og i begge svangerskap var jeg så ufattelig kvalm, kastet opp siste gang i uke 17.

Denne gang er jeg også ufattelig kvalm, men har ingen ideom det ergutt eller jente.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kvalm :( Bare jeg leser ordet "kvalm" lider jeg... Var kvalm forrige gang også (da med jente) fram til uke 12. Er MYE kvalmere nå, og får neste ikke i meg noe mat. Vil bare ligge helt rolig, uten en bevegelse... Hvordan jeg skal komme meg gjennom jobb framover blir en stor utfordring.. Stakkars oss som er kvalme, og heldige dere som ikke er det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...