Gå til innhold

Hvor tidlig merket dere at dere var gravide?

Anbefalte innlegg

Har vært gravid selv før men da merket jeg ingenting. Nå er vi i 1.pp og i ei lita uke har jeg vært litt "nummen" i korsrygg og i magen. Det går liksom ikke bort. Blir en sånn ubehagelig følelse. Har IKM på søndag.. Har noen vært borti dette? Lurer liksom på om syklusen har forskøvet seg eller noe slik at det muligens er E.L jeg kjenner?:)

Fortsetter under...

4-5 dager etter eggløsning og 7-8 dager før ikm merket jeg at det var noe på gang. Fikk menssmerter allerede 7-8 dager før ikm og skjønte at her måtte det være noe. Til og med trøttheten og utmattelsen kom ca en uke før ikm... Testet negativt 9 og 11 dpo (dager etter eggløsning), og skjønte ingenting. Men på ikm dagen (14dpo) testet jeg svakt positivt:)

Nå er jeg snart 22 uker på vei og veeeldig gravid ;)

"Merket" jo at mensen ikke kom da, men sånn fysisk merket jeg ingenting på kroppen før i uke 6:)

Så visst jeg ikke hadde hatt kontroll på syklusen hadde jeg ikke mistenkt at noe var på gang før i uke 6:)

mistanke på dag 30 i syklusen, mensen var ikke sen, for har ligget mellom 27 og 30 dager de siste mnd, men bare noe som sa meg at det ikke stemte med at den ikke hadde kommet, dro til legen, tok urinprøve, og vips positiv <3 så vil si det var litt tidlig, siden jeg da var 4 uker, og fostret 2 uker : )

Annonse

merket det 2 dager etter befruktning :) blødde litt og ble kvalm og murring i magen. men så gikk det litt over til uke 4 (altså rundt forventet mens), men den kom ikke. Tok flere tester, alle svak positiv, helt til den siste, var ingen tvil :)

Har vært gravid før , men da skjønte jeg det ikke før i uke 6 ca:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...