Happy2BeMumTo3 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Holder på å bli gaaaal av å være så urolig i kroppen på natten, nytter ikke sove!!!! Jeg kløøør overalt og . Nå gleder jeg meg bare til at det skal begynne gjøre vondt!!! 5 dager til termin her Flere som er lei ?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg sitter her med rier så jeg tror ikke jeg kommer til å sove så mye enda... Prøvde å legge meg, men ga opp etter at riene kom med 5-7 min mellomrom.... (rekker ikke duppe engang på den tiden) Så gjenstår det å se om dette er ekte rier (kjennes slik ut) eller om de har tenkt å gi seg i.la natten.... er forresten 16 dager til termin (nå den 22.nov)
nyttårsprins Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Har 10 dager igjen til planlagt ks, og har ikke sovet om natten på lenge. Har svangerskapskløe, og det er selvsagt aller verst om natten. Så jeg er glad jeg er hjemme på dagtid, og kan gå og legge meg etter at datteren er sendt på skolen. Har nok blitt noen sene innlegg her inne fra meg... Og ja...dritlei! Dessuten ser ikke leggene mine ut etter all kløingen... Skal bli godt å slippe dette!! Vi får vel bare holde ut...er ikke så mye annet å gjøre!!!
gutt på 2, jente i magen Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 Ga opp hele sovinga selv jeg nå. Var hos jormor i går og ble strippet. 2 cm åpning og moden. Hatt voldsomme kynnere og masereier siden så har ikke sovet et sekund i natt. Håpet det skulle ta seg opp med ekte rier, men ser dårlig ut. Heldigvis skal sambo levere mini i barnehagen i dag, så slipper å stå opp med han kl 06. Er 7 dager til termin, og dritt lei!!
mflette Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 har 7 uker igjen jeg. og jeg får ikke sove i hele tatt,er helt utslitt! snur meg hele tiden og er oppe å tisser en gang i timen.dette blir lange uker....
LeMaRa Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Samme her Happy2BeMumTo3!!! Har 5 dager igjen! Er suuupersliten og lei og frustrert!!! Vil bare bli ferdig!!! Oppe og rangler på natta, el dvs ligger pal på sofaen for vondt over alt,.. Klør som et h...ete!!! Ingenting som hjelper!!! Og urolig i kroppen og spesielt beina!!! Sov 3 timer i natt :-P Stadig sterkere og vondere, og flere, kynnere for hver dag. Vet jeg er fullt moden, men ingenting skjer. Ooo så lei!!! ;-P Venter veldig på å få treffe lille spire i magen nå!!! Men helt klart tredje og Siste svangerskap detta!!! hohoho...
Happy2BeMumTo3 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2011 Hvordan går det med deg solfrøken`?? du er vell reist inn til føden nå :-) Masse lykke til!!!
Happy2BeMumTo3 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2011 Huff er ikke greit nå på slutten nei.... Jeg har vært til kontroll idag, fullt moden er jeg nok ikke. Men hun fikk inn en finger nesten 2 og kunne kjenne hodet ti babyen, så noe er ihvertfall på gang!! Har rimelig vondt her jeg sitter nå Ba hun røske det hun kunne Har også tatt blodprøver ang svangerskapskløen, om det er den alvorlige graden eller ikke . har jeg for høye gallesyre verdier vil jeg bli satt igang! håper nesten på det....! Halleluja vil så bli ferdig!!! LYKKE TIL alle dere andre også :-))))
Gjest yrild Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Jaaaaa dårlig med søvn her... selv om jeg har tre og en halv uke til termin. Jeg drømmer så voldsomt at jeg våkner og da er vesla i magen lys våken (pga adrenalinet i kroppen min tenker jeg). I tillegg må jeg bytte posisjon ekstremt mange ganger, tisse, drikke... etc etc... Gleder meg til lillemor kommer ut, selv om det neppe blir noe mer søvn akkurat ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå