ST91 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Heisann lurer på om det er flere som skal ha baby i februar her inne? Fikk selv flyttet terminen i dag når jeg var på ul. Så var kommet til uke 27 og ikke uke 19 slik som antatt. Har gått på p-pillen så dette var ikke en planlagt graviditet. Er også derfor terminen har vært usikker frem til nå. Men vi gleder oss veldig til den lille prinsen ankommer:)
Mibsy Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Hei og hopp. Gratulerer så masse med en prins i magen. Jeg er i svangerskapsuke 28 og har termin 18 februar =) Gleder oss masse til prinsessa kommer.
Ziiona Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Heihei. Jeg skal også ha i februar:) Har termin den 10.februar, og venter ei lita jente.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Oj, det var stor forskjell på termin ja;) Min lille kommer ved planlagt ks 13.feb (men har egentlig termin 22.feb)
lillespire <3 Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jeg har termin 20. feb, å stemmer det de sier så kommer det ei lita frøken )))
ST91 Skrevet 22. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2011 Har dere kjøpt mye til den lille? Føler selv at vi er ferdig med alle de store innkjøpene, også er vi så heldige å få låne/ arve av mine to søstre slik som seng og stellebord. Vi arver også en god del klær. Men det vi har kjøpt er: -Vogn + alt tilbehør. (emmaljunga nitro city) -Bilstol+base -Sengesett, dyne, laken og madrass - Og bitte litt klær bare for jeg måtte kjøpe noe. Så føler at vi venter med resten til vi ser hva vi arver av klær. Vet at vi må kjøpe inn en del ullhvertfall.
Dini Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Har termin 5. Februar =) Har seng, vogn, stellebord, kommoder, lekegrind, bokhylle (), bilstol, alt sengetøy + sengekant, lekekasse med masse leker, klær til de første 3-4 månedene + bittelitt i større størrelser også, apotekvarer +++ Har fordelt alt utover hele svangerskapet for å fordele de store innkjøpene =) Det som mangler er vel egentlig til meg selv, ting som amme-BH, amme-topper, ammeinnlegg og sånn.. Men vil ikke kjøpe mye av det i tilfelle jeg ikke får til å amme(har en søster som fikk det VELDIG godt til, ho leverte tilogmed ekstra på sykehuset. Mens hun andre søsteren min fikk det ikke til i det hele tatt..) Liker å ha alt på plass =)
AcW Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Termin 26.februar Venter ei lita jente Har stellekomode,seng,dyner,puter etc, masse klær, helt opp til 6mnd faktisk Vippestol,tripptrappstol mm, mangler vel kun vogn og madrass
Milliz86 Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Har termin 19 februar og ser ut som det kommer ei lita prinsesse:)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Ettersom vi har en fra før som akkurat ble 2 år, så har vi stort sett alt vi trenger. Eneste jeg skal kjøpe inn er vogn, ny madrass til sengen og kanskje noen blå ulltepper (ettersom mye av det vi har er rosa fra storesøster). Ellers var jeg smart som kjøpte nøytrale farger på klærne i de minste str, så har vel egentlig alt vi trenger der. Har ikke kjøpt det enda, men venter til januar tenkte jeg;)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Termin 25 februar her =) venter en liten jente =)) første barnet og vi har kjøpt inn alt nesten. mangler kun små ting =)
3 gleder Skrevet 22. november 2011 #12 Skrevet 22. november 2011 Termin 25 februar med bittelillebror. Har to gutter fra før og alt av utstyr og klær. Men skal nok kjøpe oss en søskenvogn da det blir to år mellom minsten og mellomsten:)
LilleGull2012<3 Skrevet 22. november 2011 #13 Skrevet 22. november 2011 Heisann damer Her har vi termin 25.februar, å kjønnet er vi usikre på, så ut som at det kan være en gutt, men ikke sikker i det hele tatt Frem til nå så har vi kjøpt seng, vogn og stellebag ;p har en del handling fremfor oss de neste to mnd hehe
Fru.Antonsen Skrevet 23. november 2011 #14 Skrevet 23. november 2011 Har termin 26 februar og venter en liten prins <3 Er forøvrig store sjanser at han kommer før tide for sålangt ligger morkaka i veien og da blir det ks 2-3 uker før termin. Og blir det fødsel er det store sjanser den kommer før tiden og for forrigemann kom 5 uker før termin.... Bare jeg kommer meg over til 2012 er jeg fornøyd, da er småen velkommen til verden uansett
prinsesse og prins +spire2012 Skrevet 23. november 2011 #15 Skrevet 23. november 2011 Heisann,termin 17.februa og venter ei prinsesse:)
imsdal92 Skrevet 23. november 2011 #16 Skrevet 23. november 2011 okei? jeg har også termin 18, å er 27+6 idag..
gullimagen Skrevet 23. november 2011 #17 Skrevet 23. november 2011 hei:) har termin 23.februar. og det er ei lita jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå