Gå til innhold

CB fertilitets monitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Fungerer det bedre og kjappere og bli gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte den i 3 mnd før det klaffa. Det er ikkje billig avfere men ein fikk bedre kontroll ved eggløsningen.

Skrevet

Titter innom fra 1 trimester å her satt spira 1 måned med monitoren. lykke til, jeg syns absolutt det var vert pengene :)

Skrevet

Lurer på om jg må prøve. Så at de selges på ebay til halv pris av norsk pris, men må man betale noen toll eller avgift ?eller er det ikke slikt på sånne produkter?

Skrevet

Sepjente: Når la de inn aksjane når det klaffa? Blir litt ofrvirra, for det står fleire plassar at det er lurt å gjera det nokre dagar før eggl i tillegg. Andre plassar vikrar det sm målet er omtrent ved eggl.....

Skrevet

Hei! Gikk til innkjøp av den nå i høst, og har prøvd den ut nå. Den var presis som de fleste skriver. Viste eggløsning, var veldig spennende å sjekke hver morgen om el var på gang eller ei:) Så er veldig spent på om det klaffet den her gangen! Anbefaler deg å kjøpe den, i allefall om du har slitt lenge, syns absolutt den er verdt forsøket =)

Skrevet

Hos meg viste fertiliteten lav frem til dag 14, då gikk den fra lav til max over natta. la inn aksjer dagen den viste max, å dagen etter, å spiren satt med en gang! (hadde faktisk ikke sex de dagene før max utslag, å ikke dagene etter heller :P, ja stakkar mann :P)

var ganske overasket at det gikk så fort da vi brukte 2 1/2 år på minstejenta!

løp å kjøp, anbefaler denne! hehe:)

Skrevet

Få selger til å skrive verdien på CBFM til 30$. Da slipper du toll for det gjorde jeg. Og test pinner i UK for ca 195 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...