Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Noen som har erfaring med p-sprøyte og graviditet? Når kan man forvente å bli gravid da det virker som syklusen aldri kommer helt på plass igjen? Anbefaler ingen å bruke denne prevensjonen dersom man har planer om å få barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg sluttet med p-sprøyten til jul, fikk igjen mensen til sommeren, fikk regelmessig mens utover høsten og ble gravid i mars. Det tok lang tid da, men helt etter planen for vår del:) Ikke noe prevensjonsmiddel å anbefale dersom man ønsker å få barn fort nei...

Lykke til!

Skrevet

Etter tre år med p-sprøyte tok det 11 mnd før vi ble gravide. Mellom nr 1 og 2 brukte vi kun kondom, og ble gravide etter 1 mnd fra vi bestemte oss for å prøve på nr 2.

Skrevet

Der ser man, blitt veldig skeptisk til disse hormonpreparatene. Siste gang for meg tror jeg. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet skjønner jeg, dere begge trengte tid. Over ett år siden den skulle gått ut av kroppen.

Skrevet

Takk for svar, har virkelig lurt fælt på dette. Legen sa det var vanlig, skulle bare ønske hun hadde sagt dette da det ble anbefalt som prevensjonspreparat... Ja, ja, bare ikke å miste motet. Skjønner at det er nye muligheter med litt tålmodighet :)

Skrevet

Jeg skulle egentlig ha ny sprøyte nov i fjor altså ett år siden.

Tok den ikke da vi begynte og bli klare for baby.

og jaaaa ingen enda:( Fikk mensen i mai i år og kommer stor sett regelmessig hver måned. men ingen baby.

Skrevet

ble gravid en gang på P-sprøyta. Nå så slutte jeg på den i fjord sommer, så tok det 6 mnd før første mens og etter den første, så var den faktisk regelmessig =) ble gravid i juni i år, da etter 3 forsøk =)

Skrevet

må si at da hadde jeg gått på den i over 2 år =)

Skrevet

Jeg hadde tatt min ca 3 år:) Godt å høre att det klaffer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...