cindy85 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Lurer på hva legen kan gjøre for meg for at jeg skal bli gravid og hvor lang tid må det gå før de gjør noe? Trenger råd eller noen som ønsker å dele erfaringene sine!!
Lillababy Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Hei! Kjem litt an på legen din trur eg. Dei seier at ein skal prøva sjølv et år, så seier andre at dersom du er over 35 bør du be om hjelp etter halvt år. Me har bedt om hjelp no, eg er 31, og har prøøvd sia mai. ein graviditet kor me mista. Eg tar blodprøvar denne veka og skal ha gyn us i desember. Godt åkoma igong. snakk med delen din . Min var enig med meg at det ikkje er vits i å venta berre for å vetna, når det går på helsa laus.
krysser-fingrene;D Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg har akkurat vært hos legen - lenge før det hadde gått et år... Men vi "vet" det er noe litt "feil" her da.... Verken fastlegen og gynekologen stilte spm ved at jeg kom så tidlig. Var forresten mye mer optimistisk etter legetimen Lykke til!
snuppo Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 om du har hatt klamydia noen gang ville jeg nevnt dette til legen din. hvor lenge har du prøvd? i vente tia mi for å komme til utredning på st.olavs gjore jeg det privat.
knøttemamma07 Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Fotsoneterapi hjalp her i gårde. Vet mange har fått god hjelp av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå