Gå til innhold

Jeg har blitt mamma! :D

Lille diamant

Anbefalte innlegg

Etter to døgn med modningsrier, så ble jeg innlagt på føden fredag 12.november. Og kl. 00.09 13.nov kom endelig jenta vår til verden! Nå bruker vi tiden til å bli kjent med den lille,og jeg prøve å hente meg inn igjen etter fødselen. Det var en tøff fødsel, men resultatet er helt fantastisk :):) Hadde ikke trodd jeg skulle få oppleve dette etter 4 aborter, men nå sitter jeg her med en herlige liten jente <3

Kjenner det er overveldende mye følelser etter fødselen, og håper jeg klarer å sortere de i tiden som kommer. For merker helt klart at ballasten min ikke er borte, selv om jeg nyter å endelig ha kommet i mål.

En stor klem til alle dere her inne, det finnes lys i enden av tunnelen!

Fortsetter under...

Gratulerer så masse lille diamant. Så fantastisk å høre. Gleder meg til det blir min tur. Litt vanskelig å se for meg det akkurat nå, her jeg driver kaver i mitt. En glede å høre at det ordner seg for de fleste. Er bare så redd for at jeg skal være en av dem.

Kos deg og nyt tiden fremover :).

Å herlighet, så fantastisk - GRATULERER! :)

Hvor lenge har du ventet på å kunne dele den gladmeldingen her på forumet liksom! Fantastisk fint at så mange av oss kommer i mål til slutt, det begynner å bli en laaang liste av lykkelige mødre etter hvert... :)

En fødsel er knalltøff, og det tar tid å stable seg på beina igjen etterpå. Det er en døgnet rundt-jobb å venne seg til det nye livet som foreldre, og det er en grunn til at de 6 første ukene etter fødselen kalles barseltid og at de ukene av foreldrepermisjonen er forbeholdt mor.

Det er klart at følelsene svinger, du har kroppen full av kormoner som forsøker å stabilisere seg etter svangerskapet. Og du, husk på at vi med habituell abort er ekstra utsatt for fødselsdepresjon, les mer om det her hvis du har tid innimellom all ammingen og forsøkene på søvn: http://www.habituellabort.com/deprimert-etter-aborten/

Hurra for lyset i enden av tunnellen! :)

Annonse

Tusen takk for flotte og gode ord! :) ja vi nyter dagene med lille jenta vår, og er veldig takknemlig når hu sover på natten og...hehe. Det er travelt og litt uvant at jeg er blitt mamma, men regner med alt dette er verdens mest naturlige ting om enda noen uker. Merker man får rutiner på det meste etterhvert :)

Tenker på dere alle, og vil bare si at dere ikke må gi opp, uansett hvor tungt og mørkt det ser ut nå. Som kjære Erle har skrevet her inne, så får de fleste med vår diagnose barn til slutt! Forumet her betyr veldig mye for meg, og dere damer som er her har vært helt fantastiske til å støtte i vanskelige tider. Så lykke til alle i sammen, dere er så mye sterkere enn dere tror selv...for det krever sin kvinne å gå gjennom så mye vondt, og forsatt stå på og prøve.

Klemmer

Disse innleggene er bare de beste på dette forumet. Jeg unner deg dette SÅ MYE, gratulerer så mye! Det er så flott at det går an å lykkes selv etter mye motstand.

Kos deg masse med gullungen, og som de alle jo sier: Det går så fort, bare nyt dagene med babyen. Plutselig er småtten en liten unge som springer omkring på egne ben (min er snart to, utrolig nok)!

Klem til deg.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...