MammaTil1Snart2 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Dette kom for noen dager sia og har vedvart siden. Smertefullt å reise seg fra seng, stol osv. Tegn på at fødsel nærmer seg? Kan legge til at jeg har hatt bekkenløsing siden juni ca. Er 32 uker på vei.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Det er rett og slett bekkenløsninga som har flytta på seg i forhold til hvor tyngden er.. Dess større magen er dess mer press på bekkenet foran og da kommer smertene på symfysen... Dette Iflg min fysio som jeg har gått til hele svangerskapet. Jeg også sliter med dette nå, fikk det først etter at magen ble stor!!! =)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jepp er nok bare bekkenet ditt. Er i uke 33 og har fått ett kjempepress foran de siste ukene. Er desverre ikke noe tegn på fødsel. Men er jo uansett litt i tidligste laget ennå, så det er en bra ting!
nyttårsprins Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Dette heter symfyseløsning, og er som allerede beskrevet ovenfor en del av bekkenløsningsproblematikken. Jeg har i dette svangerskapet kun hatt symfyseløsning (siden uke 19), og det er ikke spesielt godt nei... Eneste som hjelper for meg er å ligge horisontalt. Og jeg er nå i uke 35, så det har ikke vært mye aktivitet på meg de siste ukene. Blir verre av å stå, gå og sitte. Men ikke tegn på fødsel...bare ubehagelig for deg... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå