stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Normalt sett ville jeg nok gledet meg til ordinær ul men ikke denne gangen. Startet med en blødning på fredag, ringte legevakt og fikk selvfølgelig beskjeden om at det var helt normalt og at så lenge jeg ikke styrtblødde eller hadde smerter så var alt fint. Jeg klarte ikke å slå meg til ro med dette, har født to barn tidligere og har ikke blødd med noen av de. Sov svært lite denne natten da jeg bare lå å stresset, bestemte meg for å gå ned på legevakt på lørdag, ble en del venting og endte til sluttopp på gyn på sykehuset. Der undersøkte de nøye, men fant ikke helt ut hvor blødningen kom fra, og at det lå noe rett innfor i livmoren som han antok var en liten blodansamling., og at det sikkert ikke var noe å bekymre seg for. Jeg fikk se at hjertet til barnet slo og at det beveget seg. så jeg ble litt beroliget ihvertfal, men kjenner at jeg fremdeles er litt småstressa da jeg blør litt enda. Skal blir godt å få denne ul overstått, å se at alt er helt fint....(forhåpentligvis) Men nå må jeg stikke.
RockMama Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 *Spent på hvordan det gikk* Håper alt er bra med dere?
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 21. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2011 det gikk heldigvis kjempefint. Alt sto bra til inne i magen. Så nå kan jeg slappe av igjen og tenke positive tanker:) Venter jente nummer 3 i april
RockMama Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Så koselig! Herlig å få vite at alt er bra der inne i magen, ikke gøy å være stressa for sånt. Ha en fin kveld med de gode tankene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå