7569 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg meldte meg nå inn i Elixia...håper jeg får kommet igang med treningen!! Trenger det sååårt! Hvordan gjør dere det? Jeg tenkte få pappan til å trille imens jeg trener så slipper jeg å sette henne på barnepassen der. Åh tenk så deilig med en yogatime helt for meg selv!
zassy☆ Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 ja men har ikke fått anledning så ofte enda, har trent på kvelden etter hun har lagt seg for da har hun den lange økten med soving, eller så har jeg trent mens pappaen har trillet tur, har fungert fint Vil heller ikke sette henne på barnepassen enda, hun er jo så lita + har vært veldig urolig i det siste så vil ikke at hun skal måtte være hos fremmede da. Det er utrolig deilig å koble av med trening, føler meg som et nytt menneske hver gang! Og i dag skal jeg på spinning hvis hun legger seg til kvelden, vi tenkte å prøve å få det inn fast på mandager at jeg kan dra, så har jeg iallefall en trening i uka fast Meeen har jo en ny sjef i huset, hehe, så hvis hun slår seg vrang så blir det etter hennes pipe ingenting kan jo planlegges lenger
Ellois Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg kunne alltids ha trent på kveldstid, når pappaen kommer hjem fra jobb. Men da har jeg jo lyst til å være sammen med han/pappaen! :-) Så her trenes det på dagtid. Da har jeg god tid og kan tilpasse det kun etter meg og mini. Her blir det hovedsaklig lange trilleturer. Fin kombo med at mor får trim og poden frisk luft! Vinn-vinn situasjon. Går halvannen time i slengen, annenhver dag, og legger inn masse motbakker. Og kiloene begynner endelig å renne av. Gjør også styrketrening o.l på matte hjemme. Men det kommer jo an på hva man liker å trene, da. Jeg synes treningsstudioer er helt pyton... :-/ Uansett, lykke til med treninga! :-)
1frafør_1påvei Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Prøver å ha 1 fast treningsøkt i uka, som regel fredags ettermiddag når pappaen er kommet hjem da triller han og småen en tur eller bare koser seg hjemme i mens. Når gutten vår blir litt eldre håper jeg at han kan være i barnepassen den timen jeg trener, så kanskje jeg får til 2 økter i uka Det er heeelt fantastisk å få litt tid for seg selv! En hel time jeg bare kan være gamle, frie meg og bare leve i nuet lykke til med treninga!
bittelille_persille Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Om yoga er favorittreningen, kan jeg anbefale yogaglo.com. Jeg har begynt med det nå (som gravid) og har planer om å bruke det i babylurer når lille kommer til verden. Det er en slags yogaklubb på nett der du kan se en masse forskjellige yogavideoer med forskjellige typer yoga og instruktører. Så mye du vil. Koster ca. en hundrings i måneden, men det er mulig å prøve gratis i to uker først.
Vilruge Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Sånn halveis... Var i gang da hun var 6 uker. Da sov hun i barnepassen mens jeg trente. Jeg hadde ikke helt roen, så det ble en del effektive halvtimesøkter. Men så endret sovemønsteret seg, og det ble mye vanskeligere! Nå har jeg og mannen min funnet en plan jeg er fornøyd med: Jeg går på mammayoga med lillemor en dag i uka (på dagtid), løper en ettermiddag i uken (før middag, etter at pappaen har kommet hjem fra jobb) og er på spinning og styrke søndag ettermiddag. I tillegg til trilleturer og styrke på stuegulvet. Dette er i hvert fall planen, men det hender at det ikke går... Ikke alltid så lett å planlegge med disse små gitt. Tenker hun kan være i barnepassen igjen når hun blir litt eldre, men akkurat nå er det ingen suksess (3,5 mnd). Det er deilig med litt egentid! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå