Gjest Hippo ღ Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Er det når magen på en måte strammer seg og blir hard? Jeg klarer ikke forklare det, for vet ikke helt hva kynnere er
Underveis --> Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg er 2. gangs og kjente ingen kynnere i første svangerskap. Nå kjenner jeg de tydelig, og jeg har aldri tvilt på at det er nettopp kynnere de er. Livmora strammer seg og blir til en jevn kule over det hele som buler ut om jeg ligger på rygg. Kjennes som (for meg) litt kraftige menssmerter. Har de noen ganger ila en dag, men jeg er aldri bekymret over de. Ikke noe nedpress el.
Gjest Hippo ღ Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Takk for svar Det er så mye som skjer med kroppen om dagen
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg er også 2. gangs og kjente ingen kynnere sist. Denne gangen har jeg hatt de lenge, og merker det ved at magen blir helt knallhard. Mine er ikke vonde på noen måte, men det er ubehagelig å gå/stå med de siden magen er så hard og presser veldig ut og ned på en måte....
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 For meg kjennes de ut slik hånden gjør når den knytes. Noen ganger med menssmerter, andre ganger uten.
Gjest Hippo ღ Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Takk for svar dere Da er det nok kynnere jeg har når magen blir knallhard og presser ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå