Høstspire 2011 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Nå Orker jeg snart ikke mere... Både jordmor og fødeavdeling har sagt at knøttet ikke holder seg inne til termin-likevel sitter jeg her like stor og sliten..... Stripping har ikke hjulpet, ei heller akupunktur, sex, turer, løping i trapper osv. Har vært innom det meste... Fikk lenge før tiden sist svangerskap, men denne gangen har vi en hard nøtt som skal knekkes.....!!! Jeg er så lei... Takk for at jeg kan lufte mine tanker med dere av og til:-)
Underveis --> Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 ... og det er derfor jeg synes det er så dumt om jordmødre og leger sier slikt. Jeg gikk med 1. mann moden og med et par cm åpning i flere uker, men Junior måtte uansett assisteres en smule for å komme ut 6 dager over termin (maserier som aldri kom i gang til noe fornuftig). Hvil deg! Barnet kommer snart uansett nå :-)
Endeligtobarnsmamma Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Så veldig enig med Underveis her gitt, hvorfor må leger og jordmødre komme med sånne spådommer??? Sist gikk jeg nesten to uker over tida moden og med 2-3cm åpning. Det aller aller beste er å ikke forvente seg at ungen kommer til termin, da slipper man denne psykiske belastningen det er å vente, vente, vente og vente.... Men, føler veldig med deg, been there, done that!
Eplebiten Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Kjenner frustrasjonen din. Jeg er 8 dager over termin og ikke noe tegn på fødsel. Har prøvd alle mulige kjerringråd, vært i mye aktivitet, hvilt mye, men neida, jeg er ikke moden en gang. Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Babyen vil komme tilslutt.
Høstspire 2011 Skrevet 21. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2011 Ja, kjenner psyken hadde vært mye bedre om jeg ikke gikk rundt med disse forventningene... Man hører jo etter på de fagkyndige... Men nå må jeg bare prøve å se fremover. Er uansett ikke så forferdelig lenge til han kommer.. Skulle bare ønske at det var i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå