Gå til innhold

Bevegelse!! i uke 15+5

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld lå jeg og maen i sengen, altså vi hadde lagt oss for kvelden. å jeg kjente bevegelse inni magen. Små spark og sprell. Så mannen min la hode oppå magen å spurte om han kunne prøve å presse hånden litt inn i magen for å kjenne om han kunne kjenne noe. Det fikk han lov til for det gjor jo ikke vondt. Å der kjente han det mente han. 3 små spark. jeg kjente det samme som han bare i magen. Så jeg ble så nysjerrig at jeg stakk fingrene mine godt inn i magen. å der kom det litt bevegelse. syns det er helt vanvittig tidlig! jeg er jo bare 15.+5 uker.. jeg har litt fett på magen fra forrige sv.skap også. men siden jeg trykket inn så kjente jeg det.. sist sv.skap kjente jeg det i uke 17-18 å mannen i uke 22.. Så syns dette var ekstremt tidlig. men sist trykket jeg ikke slik på magen da. men er det noen andre som har kjent det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er umulig hvertfall. Selv er jeg bare 13uker å kjenner liv nesten daglig nå:) noe jeg syns er veldig rart siden jeg ikke kjente noe live før uke 16 sist, men nå har jeg morkaka mot ryggen da var den opp mot magen, kan jo ha noe å si:)

Skrevet

jeg trodde ikke det sklel være mulig å kjenne liv utpå magen så tidlig. nesten sånt jeg ikke tror på det selv hehe.. Men kjempe hyggelig å kjenne det da ^^,

Skrevet

Er det ikke deilig? Jeg kjente bevegelse fra uke 14 i første svangerskap.. Så det er fullt mulig å kjenne det tidlig! Kommer helt an på hvordan morkaka ligger :-)

Jeg er ikke mer enn i 13. uke, og venter i spenning på små tegn. Er sikker på jeg kjente bevegelse i går, men tør ikke si det sikkert.. Kan være luft/tarmene som spiller meg et puss.. Deilig er det i alle fall :-)

Skrevet

Ja helt fantastisk! <3 maen var i lykkerus når han kjente d. Endelig fikk han ett lite tegn fra babyen. tror han har følt seg litt uttafor. har ikke gått helt opp for han med graviditeten. Han har ikke vist så enormt med interesse. Men når han kjente det, ble han helt i hundre. begynte å nynna for magen å alt.. herlig :)

Skrevet

jeg kjente bevegelse utpå ved 15 uker :) så det går virkelig ann :) min mann også har kjent dem. små sprell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...