Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg skiftet nettopp gardiner på et vindu. Jeg måtte strekke meg, for å få gardinene opp. Svettet bra mens jeg holdt på. Etterpå fikk jeg litt vondt/ubehag i magen. Ikke sånn kjempe vondt, men jeg kjenner jeg har måtte strekt meg. Er det farlig? Jeg er 16 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Neida, nå er ikke Jeg noen lege., men det er helt ufarlig å strekke på kroppen litt. Selv føler Jeg at Jeg ble mye stølere etter første svangerskap. Skal ikke være noen grunn til bekymring
Stina <3 Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Dette tror ikke jeg er noe farlig, er nok kroppen som er ikke er vandt til denne type bruk av kroppen. Jeg jobber i ambulanse, jeg løfter og bærer som vanlig ennå. Hender at jeg kjenner noen "strekk" i magen, men ikke noe jeg engster meg for. Tror jeg bare bruker kroppen litt annerledes nå når magen begynner å komme litt i veien for bæringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå