Gå til innhold

Jenter kan dere se? jeg ser tilbake!

Anbefalte innlegg

hei jenter

det har sjedd litt disse 3 ukene noen av dere ser hva og andre ikke men er det noe posetivt i vente på meg nå? kjerlighet, ØKONOMI, og barn....

300388

jeg ser tilbake frem til kl 3 i dag takk jenter jeg trenger virkelig dere idag

ps. jeg så PM fra flere i dag d er virkelig gøy å få positive tilbakemeldinger hadde vert utrolig fint om dere fortsatte med det :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143804996-jenter-kan-dere-se-jeg-ser-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Jeg får opp at du står foran/mitt i en slags innvielse i livet ditt. En slags overgang til et nytt nivå. Det er på en måte ikke noe du kan gjøre enn å følge det som skjer. Du skal også være ekstra obs i relasjoner som ikke er bra for deg. Det er ikke det som skjer som er viktig men hvordan du forholder deg til det. Så hvis du tar imot det som kommer på "riktig" måte, er det ikke noe problem. Alt vil ordne seg som det skal...dvs alt blir bra om du forholder deg til de signalene du får

Ga det noen mening? Fikk ikke opp så mye konkret akkurat nå...

Er jeg gravid nå? Når vil jeg evt teste positivt? Om ikke, ser du når, kjønn? Marit

jeg synes ikke akkurat d gidde noe mening nå men kanskje senere hvem vet, hadde ett lite håp om noen kunne svart litt mer konkret men tusen takk for at du ville se, setter stor pris på det,

jeg får ikke opp graviditet på deg nå jeg får opp at du vil få positiv test rundt feb. mars 2012 :) kjønn ei lita jente.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...