Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Idag har jeg spsit 2 epler og 1 gullerot til frokost, i tilleggtil et stort glass vann....kjenner meg enda sulten så spent på hvordan dette skal gå... andre som har prøvd dette?Å leve bare på frukt og grønnsaker en periode.....?men tenker jeg må spise middag sammen med familien eneste da..liiiten porsjon:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Hva mener du å oppnå med å bare spise frukt og grønt? Veganerdiett? Jeg spør fordi jeg lurer altså, ikke for å være frekk.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Noe av det vanskligste må jo være å få i seg nok proteiner. Hvis du klarer det går det nok bra, selv om du sikkert kommer til å være uvanlig sulten i noen uker. Hva er målet med denne dietten?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 ikke akkurat veganer....blir nok til å spise liten porsjon med kylling idag... men leve mer på grønt en stund for å gå ned i vekt(snakk om 4 kilo).........
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 8:17 igjen. Hvis du vil gå ned i vekt ville jeg heller kuttet frukten og spist litt kjøtt. Frukt er masse sukker og lite nyttig (ja litt vitaminer, men iforhold til grønnsaker er det bare sukker og vann). Kjøtt inneholder mye viktige proteiner og fettløselige vitaminer du ikke får fra frukt og grønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå