Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.xn--barnogsvn-r8a.com/

Barn og Søvn, kjempefin side om søvn synes jeg da, var mye nyttig og betryggende å lese der :) Jeg sitter igjen med at jeg med god samvittighet kan samsove og holde jenta mi mye på dagtid ettersom det tydeligvis er det hun trenger.At det er slitsomt er det jo, men det har i tillegg vært ekstra slitsomt å tenke på om det var feil at jeg gjorde det.

Håper flere kan få nytte av å lese det som står der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne var super! jeg fant linken "gråtende nyfødte", og kikket kjapt på svøpeteknikken og byssingen, og prøvde den nettopp på vesla som ikke vil ligge i vuggen sin alene (som oftest), og nå sover hun på en hagestolpute på GULVET! (turte ikke flytte henne da hun sovnet så fort!)

Tusen takk for tips!

Skrevet

Så supert at du fikk noe ut av det:) Det med svøping har hjulpet meg masse også! Og så det jeg leste om at måten barnet ble lagt til søvn kunne du bruke for å forlenge søvnen også. F.eks hvis jeg bysser eller beveger vognen for å få henne til å sove, så skal jeg stå klar når hun småvåkner og rugge videre og så kunne forlenge søvnen hennes. Det funket her, jeg la henne i bagen og når hun rørte litt på seg eller lagde litt lyd så rugget jeg på bagen til hun sovnet videre. Fikk ei jente som lå tre kvarter alene i stedet for de vanlige ti minuttene.Måtte gjøre dette mange ganger da hun har lett for å våkne og måtte være i nærheten hele tiden så hun ikke våknet ordentlig. Tanken er at til slutt skal hun ikke trenge denne ekstra ruggingen lenger etter det som sto på siden der, spent på om det kan virke :)

Skrevet

Jeg synes også denne er fin;

http://sovlillebaby.com/

Er litt vanskelig å finne frem på siden, må klikke på linker litt oppe og nede og her og der for å finne alt, men veldig mange gode tips og fin informasjon om barn og søvn synes jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...