Gå til innhold

kan eg vere gravid ijenn?? hjelp plis :) :)

Anbefalte innlegg

hei :)

eg hadde en SA for 5 veke sida. gravid symptona forsvann me engang etter de. begynte på nytt brett me p-piller... er godt igang me andre brettet no.. (hoppa over mensen)

er ca ei veke inni de nye brettet, og den siste veka har eg vert mykje kvalm, trøtt, humørsjuk, melk i brysta, stikkinga i magen og de som ellers høre me om enn e gravid.

ha tatt 2 A1 testa og begge viser svakt positive..

er de mulig att eg er blitt gravid ijenn på pilla?? eller er de sympton fra sist som pluttslig ha dukka opp ijenn?? kan nåken svare meg :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143804038-kan-eg-vere-gravid-ijenn-hjelp-plis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt vanskelig å si, det blir jo mye gjetting for oss her inne også.

Men det er ihvertfall fullt mulig å bli gravid på pillen, jeg har blitt det to ganger, noe som har resultert i to barn.

Det er jo også lettere å bli gravid etter en SA, så logisk sett erdetfult mulig at du kan være gravid.

Men et svar får du ikke før du sjekker, gjerne du måinnå ta HCG måling, jeg vet ikke om den var helt tilbake til normalen etter SAen, men gjerneikke dumt å sjekke det.

Takk for svar :)

ja de bli jo berre gjetting fram til eg får fleire positive tester, skal kjøpe cb pluss etterpå. stola meir på dei :) men eg bruka jo p-pilla so synst de e rart att eg ska bli gravid 2 ganga på rad likksom... men men.. de gjennstår og sjå..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...