Gå til innhold

Bare min mann som ikke ser/kjenner forskjell på ull og bomull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske upraktisk på denne tiden av året. Sendte guttungen i barnehagen de to kaldeste dagene denne uka med kun bomullsbody og bomullstømpebukse (pluss bukse og genser såklart), men ingen ull, selv om det var kun 2 grader ute.

Alle kan gjøre feil, men da jeg oppdaga det på ettermiddagen prøvde jeg å forklare at det var viktig å kle ham riktig i kaldt vær. Da fikk jeg en daff unnskyldning om at han ikke verken så eller kjente forskjell på bomull eller ull. Argh...ble ganske oppgitt over hele mannen da, prøvde å gi han et lite lynkurs i dette,så får vi se da...

Ellers har jeg en veldig snill og god mann og pappa til sønnen vår ;)

Hvordan er deres menn med påkledning av barna?

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å oppbevare ulltøyet separat fra bomull?

Skrevet

Pga plassmangel har jeg ikke gjort det til nå. Og pga praktiske årsaker har jeg oppbevart alle bodyer og strømpebukser i nærheten av stellebordet.

Skrevet

Min mann har heller ikke snøring. Han har ødelagt et par ullbodyer i vask, for å si det sånn.

Skrevet

Hehe...her vasker ikke mannen klær engang, nettopp pga slike problemer :D

HI

Skrevet

Ikke min mann heller. Jeg finner frem klær for han, litt bortskjemt ;)

Han vasker og hjemmestrikket klær på 60 grader fordi han "ikke skjønner" at det er ull.... Irriterende, har ødelagt så mye fine klær...

Annonse

Skrevet

Her leser mannen på lappen om det er bomull eller ull. Han vasker også ullklær på eget program, han er flinkere til å vaske klær enn meg :P hehe

Skrevet

Tror dere blir rundlurt av late menn som har funnet ut at de slipper klesvask hvis det blir for dyrt å sette dem til det. Ingen er så dum...

Skrevet

nå er det vel ingen krise om ungen er kledd i bomull i stedet for ull ved 2 varmegrader da.. Hadde forstått det om det var minus 15..

Men ellers, min mann ser forskjell på ull og bomull, og kler ungene godt, de få gangene det er han som ordner klær. Han "får ikke lov" å vaske klær da, pga inkompetanse! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...