Gå til innhold

Bekkenløsning allerede 1.trimester? Du vet sånn skikkelig vondt!!!

Anbefalte innlegg

Hadde bekkenløsning da jeg gikk gravid med mitt 3 barn, ikke de 2 første. Ikke smertefullt hvertfall. Men nå har jeg allerede begynt å kjenne det gjør vondt i 1.trimester. Er dette noe jeg må forholde meg til allerede eller kan det gi seg litt?

Fortsetter under...

hei, kan ikke svare deg på om det gir seg eller ei, men da jeg gikk med jenta begynte det rundt 15 uker å ble verre å verre gjennom hele svangerskapet. gikk til ukentlig fysio fra uke 15.

denne gangen begynte jeg å kjenne anntydning allerede i uke 6, er nå i uke 10 å har ganske store smerter...

tror dette er noe som kommer for å bli gjennom svangerskapet, men det er mulig å holde det i sjakk så det ikke blir verre, med å ta det med ro, ungå tunge løft å gå i ulent terreng.

vil råde deg å kontakte fysio tidlig, da det kan være med å forebygge at det blir verre.

Når det er sagt så forsvant smertene nokså med en gang etter fødsel, men jeg brakk halebenet i fødselen med lillejenta så har hatt store smerter i ettertid pga dette.

lykke til!

Takk for svar :)

Ja det var lurt tips at jeg kontakter fysio allerede nå. Jeg gikk ukentlig til fysion i forrige svangerskap så hun kjenner meg godt.

Det var faktisk slik jeg skjønte at jeg var gravid, vondt i korsryggen og stivnet i bekkenet når jeg satt. Smerter i midten av skambenet.

Jaja, heldigvis går smertene delvis over når babyen er født :)

Masse lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...