Gå til innhold

Sikkert helt teit men....

Anbefalte innlegg

Har opplevd en del ganger at jeg får følelsen av å kveste lille sprelle i magen. Jeg har en 2,5 år gammel datter som det er mye opp og ned, frem og tilbake med...av og påkledning osv...og når jeg sitter i en stol og bøyer meg frem for å kle på småen eller står fremoverbøyd får jeg til tider skikkelig "stikk" i magen og følelsen av at nå har jeg bøyd meg for mye og skviset sammen alle innvoller og livmor og baby. :-( Glemmer liksom at jeg er gravid i alt stresset også angrer jeg på at jeg ikke satt meg på huk osv......og det er jo også ikke bra for jeg har bekkenløsning og ryggsmerter og har opplevd å bli "stuck" hvis jeg setter meg på huk....kommer meg ikke opp igjen :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143803309-sikkert-helt-teit-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Hehe, jeg har noen ganger tenkt akkurat samme tanken.

Har selv en på litt over 2 år, og som du sier er det mye opp og ned og frem og tilbake. Påkledning er faktisk noe av det verste jeg kan gjøre nå, fordi alt inne i magen blir klemt sammen. Og som du sier, det finnes nok andre og bedre posisjoner, men man glemmer det når man har dårlig tid.

Tror helt sikkert at babyen ligger godt beskyttet der inne, men får selv også skikkelig stikk i magen enkelte ganger. Nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke nøt graviditeten med nr 1, fordi alt var jo så mye enklere da man bare hadde seg selv (og mannen!) å passe på;)

Ja ikke sant! Skulle nytt det til fulle! :-) Nå oppleves det meste som stress her i gården...og lunten er jo ikke akkurat noe å skryte av :-/ Stakkars både mann og barn sier bare jeg! Magen kom fortere denne gangen, så den er allerede litt " i veien". Jeg og tror at det er godt beskyttet inni der...men blir så usikker når kroppen reagerer med vondt liksom.. STIKK - nå må du tenke på hva du gjør her!

Er bare 17 + 2 og pga morkaken ligger foran har jeg ikke kjent noe særlig liv. Det hjelper jo ikke på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...