killahbabe Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei jenter og takk for sist:) Da lager vi en event på julebordtreff for alle oss i denne gruppen. Sett av fredag den 9 desember for da blir d julebordstreff med god mat og gooood drikke (snakker selvfølgelig om brus her) Vi staser oss opp slik at vi blir snertne og fine:) Vi betaler selv for det vi vil spise og drikke. Meld dere på jenter, dette blir skøy:o)
Slusa Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Jeg er med! Har meldt meg på via fb fra før....
førti Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Hei ! Hvor skal julebordet være ? Er ikke på facebook og har ikke vært på de andre treffene , men har litt lyst til å komme. Lurer også litt på om en del av dere er over 35 da jeg er 41.
killahbabe Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2011 Hei:) Julebordet skal være på Egon i Stavanger på fredag den 9 des. klokka 1900. Du er hjertelig velkommen:) Er et par stk over 30 vet jeg, jeg er selv 32. Hadde vært veldig koselig viss du kom på fredag, jo flere jo bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå