Lillegull2011 Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hvilke bleier bruker dere på natt? Og hvilken str.? Har hørt at det er bedre å bruke en str. større enn hva de egentlig skal ha pga. oppsugingsevnen..
Babyønske �� Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Bruker Pampers Baby Dry både natt og dag. Opplever lite lekkasjer. Har aldri trengt å bruke større størrelse for at de ikke skal lekke. Nå har hun nettopp gått opp til str 4, hun er 7 mnd og bortimot 7 kg.
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes Coop sine er desidert best! Har nettopp hatt en runde med prøving av diverse merker i str 4 (gutten er ca 8 kg), og opplevde lekkasje med både pampers og libero på natt, men ikke med Coop sine:) Men det er jo subjektivt hva som er best, passform er ulik osv. Du får nesten prøve deg fram.
Vermilion Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Coop! De holder hele natta! Med pampers så ble det vått gjennom pysj, madrass og det som var. Libero har jeg ikke brukt siden hun var nyfødt så har ingen erfaringer med de nå. Hun er 3 mnd
Tauriel Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Bruker Libero str 5 dag og natt her Er kjempe fornøyd, ingen lekkasjer eller noe... Opplevde mye lekkasje med coop sine, pampers har jeg ikke brukt pga de har lotion
Lillegull2011 Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2011 Takk for alle svar! Bruker Coop sine nå og har hatt noen få uhell. Er enda våken på natt for å gi prinsen mat. Bleiene er kjempefulle og må skiftes for å unngå uhell. Tenkte litt på når han sover hele natten om coop bleien vil holde eller om jeg er nødt til å gå opp en str. mer enn hva han bruker...
Regina Phalange Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Jeg bruker Coop, har kun hatt noen få uhell med den, og da var ikke bleia full engang, tror jeg hadde slurva med å sette den på. Med Pampers og Libero hadde vi mange flere uhell. Vi skifter ikke bleie på natta, så for oss holder Coop midi i over 12 timer uten å lekke :-) Slett ikke værst for 50 øre bleia :-)
min<3 Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Jeg også bruker coop. De holder i 14 timer.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Coop er gull her også, og holder hele natta uten lekkasjer=) Når det gjelder størrelse kan man jo bare prøve seg litt fram, men vi har ikke hatt behov for å gå en str opp på natten når vi bruker Coop sine..
Nille 76 Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 Pampers holder best på bæsjen, men de tåler lite tiss, så de funker dårlig på natt. Libero holder på MYE tiss, så de holder hele natta, men kommer det bæsj tyter det både her og der. Ikke prøvd de andre.
malingus Skrevet 22. november 2011 #11 Skrevet 22. november 2011 Her bruker vi bare Pampers og er veldig fornöy med dem! Brukte dem på min datter også. Bruker vanlige dagbleier både dag og natt og har hatt få uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå