Tante_Esel Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 ja... saann gikk det med denne graviditeten Hadde en sa i gaar kveld/natt Jeg griner og griner! det er helt forjaevlig! ER det mulig!!!!!! Trodde denne gangen at det skulle gaa bra! Herregud aassen skal jeg komme meg opp fra denne søla her.. Tenk saa lykkelig i det ene øyeblikket, og saa vips saa blir det tatt i fra deg paa 1-2-3 Det finnes ikke noe rettferdighet i denne verdenen...
amusica Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Nei noe rettferdig finnes ikke.. dessverre... Så utrolig kjipt å gå fra himmel til helvete på et døgn. Føler med deg. Har selv vært der noen ganger og det eneste som har hjulpet er å få det ut. Dvs. jeg har grått, grått og grått, for deretter bestemt meg for å ikke gi opp. For dette skal jeg få til på en eller annen måte.. Sender over mange gode og varme tanker :-)
Tante_Esel Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2011 skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette naa alt er bare dritt!!
Hansine lengter sårt Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Dette er jævlig! Oppleve MA for en uke siden og det har tatt helt forferdelig på. Jeg skjønner veldig godt at du ikke vet hvordan du skal komme deg gjennom dette. Har det fortsatt slik, selv om det har avtatt noe. Jeg grein i flere dager og griner fortsatt noe hver dag, men det hjelper litt for hver dag. Jeg vet det ikke er noe trøst nå. Vil bare at du skal vite at det er mange som skjønner deg veldig godt og tenker på deg! Lykke til i dagene som kommer!
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Adine, dette var IKKE noe hyggelig å lese.... Jeg har ikke ord annet at jeg tenker masse på deg... mange mange klemmer til deg... <3
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Neeeeeei... Dette gikk jo ikke som vi trodde! Var helt sikker på at dette skulle gå veien for deg... Nå ble jeg lei meg!! Føler med deg, og mitt beste tips når det stormer som verst: reis bort, prøv å tenke på noe annet. Vet det er vanskelig, men det hjelper! Sender deg er stoooooor klem! Ta vare på deg selv nå.................
Tante_Esel Skrevet 20. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2011 heldigvis har jeg en sydentur forran meg i ganske naer fremtid... men jeg hadde jo tenkt til aa vaere gravid i syden har et lite mini haap om at det bare var en tvilling som forsvant i gaar, men jeg tror nok at løpet er kjørt... skal paa ultralyd til tirsdag, og da faar jeg vel dommen... begynte liksom aa faa troen paa denne babyen naa haaper inderlig de gjør noe nytt med behandlingen paa riksen neste gang... eller... jeg haaper jeg er likeheldig som venninda mi som ble gravid mnd etter sa... liker ikke akkurat denne tilvaerelsen...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Uff da Adine!! Sender deg en kjempeSTOR klem <3 Vet ikke hva jeg skal si...Kan ikke tenke meg hvordan du har det! Håper at det er som du sier,en tvilling som forsvant og at du på tirsdag får se ett bankende hjerte! klem
Heira☆ Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Nei og nei Adine, detta var triste saker! Skjønner godt at du ser veldig svart på det akkurat nå, men tro meg, du kommer deg sakte men sikkert opp igjen. En dag av gangen. Snakker av erfaring. Tenker på deg...
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Huff - det var veldig trist! Sender ein varm klem! Nei - livet er ikkje rettferdig, diverre, men må sende deg ein liten optimistisk tanke på vegen i dag. Du har i allefall no vist at du kan bli gravid;) Og det er ikkje lite! Eg opplevde akkurat det same som deg på mitt 3.innsett som enda i MA - var aldeles knust! Fekk kome kjapt igang igjen og 4.innsettt var full klaff og enda i tvillingar. MASSE lukke til framover - det går bra til slutt sjølv om det er svart akkurat i dag!
klarforfrys Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Nei, nei! Føler så veldig m deg. Dette var kjempe trist. Håper du snart får prøve igjen, og at d går bra m deg da. Stor trøsteklem
eka72 prøver igjen Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Hei Adine! Fy f..... så urettferdig livet er:-( Desverre er det ikke så mye man kan gjøre for deg, men jeg sender deg ihvertfall en god klem!! Og ønsker deg masse lykke til videre!! Gråt og skrik!! Du har lov til å være lei deg nå..... Tenker på deg i denne forferdelige tiden... Klem
Tante_Esel Skrevet 21. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 21. november 2011 dagen i dag blir nok fyldt med noen laaaange naervepirrende timer... tingen er nemmelig at jeg sluttet aa blø i gaar paa dagen, saa jeg har liksom "bare blødd i rundt 15 timer... aah! tenk om det er en til inni her som blinker og har det bra... ultralyd i morgen kl 11.15.... men jeg er jo naa godt forberedt paa det verste...
Erinrp Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Ønsker deg masse lykke til!!!! kan jo gå bra dette vet du:)
Snoopy. Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 Åhhh, nå håper jeg at det var en ufarlig liten blødning du hadde Adine. Krysser alt jeg har for deg. Det blir jammen en spennende dag i morgen ja. Masse lykke til ihvertfall!! Du må holde oss oppdatert.
Tante_Esel Skrevet 21. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 21. november 2011 tusen takk for all medfølelse og hei-ing damer fortsatt ikke noe blødning, føler meg gravid enda. men tør ikke tro hverken det ene eller det andre... ul ble flyttet til kl 12, men da hadde de bedre tid til meg svaret kan jo enten bli positivt eller negativt... liksom vanskelig aa forholde seg til naa... og saa er det en del lykkehistorier der ute om blødninger som har stoppet, og hjerter som har banket, barn som er 4 aar osv... saa haapet klamrer jeg meg fast i frem til det motsatte blir bevist... dette har vaert lange timer ja...
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 Håååper så inderlig på dine vegne at det bare blir positive nyheter i morgen. Kommer til å sende deg mange gode tanker klokken 12 imorgen! Og sjekke her strax etter jobb.... LYKKE TIL! Klemmer fra
Heira☆ Skrevet 21. november 2011 #20 Skrevet 21. november 2011 Vil bare fortelle deg at det er ennå håp. Husker så godt første gang vi hadde satt inn egg (2006) Var èn uke igjen til 7 ukers ul. Plutselig begynte jeg å blø, og jeg mener ikke bare litt, det rant! Var sikker på at det hele gikk rett vest. Men når jeg kom på ul uka etter var det jammen et lite hjerte som banka som bare det. Og det lille hjertet har nettopp fylt 5 år Tvi tvi i morra, skal krysse alt jeg har!
Peispå! Skrevet 21. november 2011 #21 Skrevet 21. november 2011 Hei! Hører ikke til her inne, men har fått med meg historien din. Skal krysse alt jeg eier og har for gledelige nyheter i morgen, det hadde du jammen meg fortjent!! Lykke,lykke til:-)
Tante_Esel Skrevet 22. november 2011 Forfatter #22 Skrevet 22. november 2011 naa faa det briste eller baere... jeg gruer meg helt forfaerdelig!! kommer med oppdatering...
Tante_Esel Skrevet 22. november 2011 Forfatter #23 Skrevet 22. november 2011 gyn sa ho saa et hematom i livmora, som kunne tyde paa et avbrutt svangerskap... og at jeg ville faa en ny blødning snart... men ho sa ogsaa at ho hadde sett mirakler før, og at jeg ikke fikk slutte med crinone før jeg faar svar paa hcg x2... skal ta ny hcg i morra... men føler at slaget er tapt, og vil bare komme meg videre og bli gravid i syden paa gamlemaaten (eller den koselige maaten som mannen min sa glad for at jeg fikk den største smellen paa lørdag, og ikke naa.. livet gaar videre... 123 (ganger gravid) paa det fjerde smeller det!
Alvepia *happy mum* Skrevet 22. november 2011 #24 Skrevet 22. november 2011 jeg krysser enda mer jeg snuppa... <3 håper på et mirakel <3 Rart du skulle ta hcg 2 dager på rad, er som regel ikke mye forskjell å se egentli da. Men håper at det hviser masse forskjell og positivt Har tenkte sånn på deg i hele dag <3 klem
Tante_Esel Skrevet 22. november 2011 Forfatter #25 Skrevet 22. november 2011 tusentakk.. jeg maa nok se realiteten i øynene... det var nok ikke meninga denne gangen heller... tok hcg i gaar og skal ta i morra.. saa er en dag i mellom... tror nok ikke det skjer noe mirakel her naa... men fint om jeg faar et lite julemirakel ihvertfall da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå