Gå til innhold

Andre som er begynt å DRØMME??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dei 2 siste nettene har eg drømt om fødselen og det er den samme begge nettene. Håpe den drømmen går sann for det hadde vore en skikkelig god drømmefødsel :-) :-)

Komme inn med 7-8 cm åpning, dei vil ta vannet på meg,men eg nekte da eg er redd det fort kan bli mye travle rier og eg ønske å kunne hvile den lille stunda det er opphold enda for å ha krefter til pressrier. Fikk viljen min. 20 min etterpå sku eg på do og jm var innom i døra for å høre hvordan det går med meg. På veien bort til do går vannet og eg kjenne hode godt på vei ut. så setter meg bare på kne med mannen foran å støtte meg og jm bak for å ta ungen. Jm trykket på alarmknappen og når leger og barnepleieren kom sto ho med en liten prins i handa og alt var over så var bare stelle prinsen å sånn. Altså 30 min etter eg ankom sjukehuset var prinsen ute.

HÅPE HÅPE HÅPE...

Er forresten bare 29+2 idag så 11 uker til enda. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg drømte for et par netter siden at jeg åpnet en luke øverst på magen min bare for å se hvordan hun hadde det der inne. Hun hadde det supert, men jeg fikk ikke lukket luka igjen fordi det var så dårlig plass, så det var bare å løfte henne ut.

Hadde jo vært en praktisk løsning :) Er i uke 38 nå, så nærmer seg....

Skrevet

I natt drømte jeg at noen stjal babyen min :( Lette etter henne hele natta, men kunne ikke finne henne igjen.

Skrevet

ÅÅ lilleballerina hadde det bare vore så lett så sku eg heller vore en maskin for å holde manntallet oppe :-)

Doodlita off det er grusomt. Håpe ikke eg drømme sånne. Men eg har en mann som drømme eg reise far han å alle ungene å bare forsvinne fra livet deira. heldigvis lenge siden sist å håpe ikke han får det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...