Gå til innhold

Bekymret - slim/geleaktig utflod

Anbefalte innlegg

Dette er min første graviditet, og jeg er i dag 4+4. Jeg har allerede vært mye plaget med kvalme, og i går begynte brystene å bli så ømme at det føles som om de skal sprenge:). Som førstegangsgravid er det mye jeg er usikker på, og i går oppdaget jeg utflod som bekymret meg veldig. Beklager detaljer, men det kom ut en slimaktig gul klump på størrelse med en 50-øring. Den var helt seig og minnet meg litt om gele eller seig snørr. Jeg har også hatt en del stikking i begge sidene av magen og ned til lysken. Jeg har ikke blødd noe, men jeg er selvsagt veldig bekymret for SA/MA. Det var veldig ekkelt, og jeg tenkte med en gang at dette var embryoet som kom ut. Er det noen som har opplevd lignende? Føler meg litt "tullerusk", og man blir jo gal av å lese rundt på nettet:).

Håper på svar, og krysser fingrene for at dette går bra:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143801886-bekymret-slimgeleaktig-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke farlig i det hele tatt. Å ha utflod i svangerskapet er helt normalt. Jeg hadde veldig mye da jeg var gravid første gang. Av og til føltes det som om jeg tissa i trusa. Så lenge det ikke er rosa eller brunt utflod, er det bra, men selv hvis utflod er farget, trenger det ikke å bety at noe er galt.

Gratulerer med graviditeten og nyt hver eneste dag!

Stikkingen er ikke noe å bekjymre seg for, selv hadde jeg denne stikkingen og var utrolig bekjymret! Men fikk vite at det ikke er farlig i det hele tatt, det har bare noe med at når et egg blir befruktet, kan det ofte skje/eller det skjer at flere blir befruktet samtidig, og disse flere forsvinner etterhvert som det ene fester etter hvert som et av de fester seg :) Eller noe slikt, husker ikke helt i farten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...