Gå til innhold

Lite "fresh" anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gutter fra før og venter nå jente :) Er i uke 24 og har bare lagt på meg knappe 3 kg, men føler meg så utrolig lite fresh i forholdt til da jeg var gravid med guttene... føler jeg konstant ser bleik og trøtt og tjukk og feit ut, og magen eser ut sidelengs og ikke rett fram. Flere med samme feelingen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres kjent ut! Jeg er gravid med førstemann,men har samme følelsen. I 1.trimester klarte jeg ikke gjøre noe med det heller,men nå er tiltaket litt tilbake så her er trening på timeplanen igjen og frisørtime gjennomført. Og i går bestilte jeg bodyscrub,spraytan og manikyr. Til jul ønsker jeg meg massasje og spa for gravide. Ja,dette blir dyrt!! Men tenker på det som en investering i egen psykisk helse;-)

Skrevet

Føler meg lite fresh, ja! Hjelper ikke at det bare er to bukser som passer, og INGEN av mammabuksene på hennes passer. Syns også det er lite mammaklær på hennes enn sist jeg var gravid. Orker ikke klippe meg etter jobb, da er jeg nemlig utslitt og bruker de siste kreftene på toåringen. Bleik har jeg alltid vært, men nå har jeg noe rødflammende utslett i ansiktet som ikke ser bra ut.. Puppene er store, og vortene så vonde at jeg vurderer å sove med bh fremover.

Håper det blir lettere å tenke positivt etter hvert :)

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen der ja. Her har ikke magen kommet, men har fått noen ekstra kilo :P Buksene passer ikke og er enda for lita til å starte med gravidbukser... Og KVISER! Jeg har aldri slitt med kviser, selv ikke i tenårene - men NÅ har jeg hud som en 14-åring. Æh... Trøtt da selvfølgelig og har svarte ringer under øynene og føler meg hoven i ansiktet. Hva skjedde med denne gravid-gløden? ;) Om ikke det skulle være nok så ser huset like ille ut som meg :P Gleder meg til energien kommer tilbake altså :) Men alt i alt skal jeg ikke klage! Formen er hvertfall fin (enda)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...