Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hei! Kan slimproppen se ut som en seig "glassmanet"? Var ikke noe blod, men det kom mye av denne saken...
jadaneidaså... Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Min minnet veldig om en glassmanet, og hadde ikke noe blod i seg Men det tok noen dager fra den kom, til fødselen satte igang
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2011 Oki, tror det må være den som er på vei da;) Ja, kjenner jeg trenger noen dager på å forberede meg mentalt, så det passer fint;)
Nurse77 Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hei! Jeg blander meg inn her, selv om jeg ikke hører hjemme her;) Men jeg har født to ganger før, så har erfaringer m slimpropp... Det høres veldig ut som en slimpropp. Hos meg kom slimproppen dagen etter litt sengekos m mannen. Ca ei uke etter det, startet fødselen. Med nr to husker jeg ikke helt, men tror han kom 4-5 dager etter slimproppen gikk. Og slimproppen var litt sånn gummiaktig. Lykke til med det forestående!!
ozbaby Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 glassmanet var det jeg tenkte da slimproppen gikk. Vannet gikk litt senere på kvelden og fødte på morran. Jeg tok det helt med ro, for jeg hadde hørt det fortsatt kunne ta et par uker.. så fikk litt sjokk
Studine mevik Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Jeg er litt usikker på når slimproppen gikk med førstemann for jeg så den aldri, men tror den gikk kvelden før fødselen startet for da hadde jeg stadig litt blodrester sammen med litt rar utflod. Slimproppen kan se veldig forskjellig ut fra person til person. Fødselen min startet med vannavgang kl3 på natta etter den kvelden hvor jeg tror slimproppen gikk
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Min var blank med bittelitt blod i sist. Hadde fått litt svake rier jeg ikke skjønte var rier den morgenen, og slimproppen gikk ca kl 14. Før kl 19 var mini ute (første barn) :-) Så kan gå fort også - men har du ikke rier skal jo det noe til da.... hehe. Lykke til - kjenner jeg er veldig klar for at slimproppen skal gå her og (uke 38)
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 20. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2011 Her er det mye kynnere iallefall;) bekkenet er helt håpløst! Ingen rier ennå, tror jeg... Magen derimot er svært så aktiv, for å si det slik... Kryss kryss;)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Hos meg gikk slimproppen på kvelden før jeg våknet med rier morningen etter - så det kan gå fort. Uansett er det jo et tegn på at du nærmer deg - veldig! Lykke til
Gutt, jente og ? Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Hei Blander meg her selvom jeg ikke hører hjemme her. Men nr 2 gikk slimproppen i 13 tiden, kl 18 kom første ri, å kl 2302 var lillebababy ute! Lykke til
MissM808 Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Hvor stor er den...? Og hvor lenge før kan den komme?
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 21. november 2011 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2011 Jeg er her ennå hadde mye kynnere og småvondt i natt, men ga seg over natten. Har i dag hatt mye kynnere og stikninger, men ingen klare tegn:(
Mina78 Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Min gikk for tre dager siden, og her sitter jeg enda:( Føler at det kan ta litt tid.Men den så ut som en glassmanet ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå