Gå til innhold

Hei dere som temper!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisa! Ny i tempeverden her;-). Lurer derfor på; når stiger tempen deres etter EL??? Dagen etterpå eller noen dager etterpå? Jeg tok tempen dagen etter antatt EL, hadde pos el test og el-smerter, men dagen etter ingen temp stign?? Betyr det at ikke egget har sluppet da eller?? Det er jo veldig surt isåfall.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Tempen min stiger to dager etter positiv test.Da regner jeg med at egget har blitt sluppet dagen før tempen stiger.

Skrevet

Tempen min stiger dagen etter EL. Har som regel EL på dag 18, og på dag 19 fyker den høyt opp. Det er et tegn at på at egget har blitt sluppet.

Skrevet

Hei! Takk for svar;-)). Da får jeg se om det blir noe temp stign i morgen da... Hvis ikke så har vel ikke egget sluppet:-/. Blir faktisk litt hypokonder! Har jeg sammenvoksninger i buken som rammer egglederne etter trakter keisersnitt, ha jeg hormonforstyrrelser av noe slag??? Jaja"hypokonder" hehehe.

Skrevet

Skulle så etter to akutte keisersnitt;-).

Skrevet

Ser på chartene mine at det varierer veldig...

Men som regel andre dagen etter så er den alltid høy...

Skrevet

Hei! Fikk temp stigning på 0,35 grader i dag mandag. Men jeg fikk positiv el test fredag ettermiddag, og negativ lørdag ettermiddag. Hadde jo trodd at egget gikk lørdag jeg da, men hadde ingen temp stigning på søndag. Ser tydelig den temp dippen før el;-). Dette var jo igrunn veldig interessant å prøve å tempe!! Synd jeg ikke fikk lagt inn aksjer mer enn to ganger denne pp:-// ( torsdag og lørdag)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...