Gå til innhold

Hvor har det blitt av den lille babyen min????:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten har blitt 5.5 mnd. Han er mere og mere aktiv,nekter og ligge i armkroken,skal bare opp og stå i fanget. Det går alt for fort.

Dette er ikke ment som et negativt innlegg bare for å ha sagt det,bare et lite hjertesukk om at tiden flyr. I kveld ryddet jeg bort 68 klærne hans og følte nesten for å gråte en skvett:) samtidig som det er sååå gøy og se på utviklingen hans. Gi han grøt,at han ler hele tiden...smugtitte på han når han ligger og stirrer intenst på en leke. Hvor gøy han syntes det er å putte tærne i munnen:)

Meeen den lille babyen min har blitt stor gutt (selv om han er liten)

Går så fort til jul og da er det bare noen mnd til permisjonen er ferdig og hverdagen med jobb begynner igjen....blæ.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte..! Jenta mi er også 5 1/2 mnd. Noen ganger blir jeg helt satt ut av å se på store, lille bebin min - som nesten sitter på egen hånd i vippestolen (drar seg frem og bruker ikke ryggstøtten) og er intenst konsentrert om en leke.. Hvor ble det av den lille bylten som bare lå der og titta..?? Det er som du sier; vemodig å "miste" spedbarnet og samtidig utrolig gøy og spennende når de blir mer og mer aktive og mobile. Jeg tar meg selv i stadig å bla gjennom bildene/videoene av engelen min på telefonen, fra hun var nyfødt og ukene etter.. Med en tåre i øyekroken. Og samboern ser bare rart på meg, hehe. Har i hvertfall innsett at den frasen man får høre x-antall ganger i begynnelsen om at "det går sååå fort" - det er ikke bare noe folk sier, det er helt SANT.:-S Man tenker jo at man har et hav av tid, og så nærmer det seg plutselig slutten..*snufs*

Skrevet

..slutten på permisjonen altså, såklart;) Hørtes litt makaber ut den siste setningen, hehe:-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...