Måne66 *gravid* Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Det er så fint å følge med mange her og noen ganger går jeg litt i surr i hvem som er hvem og hvem som gjør hva så jeg oppfordrer til å oppdatere/fylle ut profilen. Trenger ikke være mye, noen stikkord holder for de som ikke er skriveglade eller bekymrer seg for anonymiteten :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Flott oppfordring ! Vi er vel alle strengt tatt anonyme,med mindre man legger ut helt personlige info på profilen... ;O) Er jo mange av oss,og lett å blande kortene av og til,så derfor greit med profil ;O)
sur klut Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Jeg har fulgt din oppfordring og gjort det! Skal bli flinkere og huske på det fremover.
en-blir-to? Skrevet 22. november 2011 #5 Skrevet 22. november 2011 Jeg er helt ny her, men jeg har lagd meg en kort profil, og skal kikke litt rundt å se hva som er lurt å ha med i profilen ) Kjekt å følge med!!
KLP <3spire<3 Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Bra :-) Det går litt i surr for meg også og min profil var helt blank!!!!! Jeg slettet alt etter døfødt fødselen, i ren fortvilelse. Men jeg har nettopp oppdatert den :-) det ble en meget kort verson, men det hjelper på for å holde styr på hvem som er hvem. Veldig godt forslag Måne66, bra du sparket oss i baken :-) Forresten, det var den kvinnelige legen som satte inn eggene på CFC! Hadde håpet at det skulle bli samme lege som tok ut eggene, for han syns jeg var kjempe flink.
*oktobergutt 12* Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Jeg er også ny her, og har oppdatert profilen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå