Blinkimom Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 I går i kveldinga fikk jeg så sykt vondt nederst i magen, området under navlen og utover mot begge sider. Det var som om det ble verre før jeg tissa og var vondt ei stund etterpå, så roet det seg og begynte igjen før jeg måtte tisse osv. Siste gangen var det så vondt at svetten begynte å piple.. Det var en sviende/brennende følelse. Det ga seg til natta, og i dag har jeg vært helt fin. Noen som har opplevd noe lignende? Lurer på hva det kan ha vært.. Ga seg helt av seg selv, så ser ikke for meg at det kan være uvi.. Ikke var det vondt å tisse heller
nyttårsprins Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 En UVI når man er gravid forløper seg ofte helt annerledes enn ellers, så jeg vil selvsagt ikke utelukke at det kan være dette. Men på meg høres det ut som ligamentsmerter. Muskler og sener som strekker seg kan utarte seg slik du beskriver, og jeg har vært masse plaget av det i dette svangerskapet. Sist gang hadde jeg det ikke slik. Så dersom smertene er litt forbigående er det nok dette. Ubehagelig ja, men ikke farlig!!!
Blinkimom Skrevet 20. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2011 Men er det ikke litt rart om det var ligamentsmerter siden det var vondt før og etter dobesøk? Har vært helt bra i dag også, så tror ihvertfall ikke det er uvi.. Bare glad det er bra nå, for det var ille vondt da det sto på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå