Gå til innhold

Vil kjøpe dukkevogn til lillejenta, men synes alle ser så "billige" ut. Noen som vet av noen dukkevogner som ligner mer på vanlige vogner? Gjerne ikke rosa ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg så en lilla sak på extra leker. jeg synes den var fin.

lignet på en helt vanlig vogn igrunn.

Skrevet

Kremmerhuset har jo nydelig dukkevogner i "kurv" dersom hun vil ha det, men prisen er litt stiv da. Ellers har vel silvercross dukkevogner.

Skrevet

Brio sine dukkevogner ser jo ut som små versjoner av briovogner. De har sikkert vogner i forskjellige farger også, ikke bare rosa:-)

Skrevet

vet at simo har hatt og kanskje har en dukkevogn. De ser ut som en gammel type barnevogn.

Vi solgte de på babyshop da jeg jobbet der :)

Skrevet

Henta mi har Briovogn i rødt. Har også sett dem i lilla.

De er ganske store da, så hun fikk ei bllig trille fra Biltema i tillegg.

Hun er 2 år nå, og den er ennå for høg for henne.

Til sommern blir den bra, hun blir da 3 i august.

Brio dukkevogna er klin lim Brio Happy, blir moro å trille sammen til sommern da hun får lillebror og vi har Brio happy ;-D

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Har leita litt rundt på nettet nå, og har funnet noen typer jeg liker, men ikke hvor jeg kan få kjøpt dem! *argh*

Den ene er triller fra Maclaren, og den andre er en quinny zapp. Nydelige, og ser helt ekte ut!

Har sett på brio sine også, og de er helt greie, men ikke helt det jeg er ute etter...

Skrevet

Ser at ToysR Us selger MacLaren i England, kanskje de kan bestille til deg i Norge?

Skrevet

kontakt yvonne på britique.com, hun kan kjøpe og sende til deg hva du måtte ønske!

har god erfaring selv :)

britt irene

Skrevet

Jeg synes Brio Sitty dukkevogn er kul. Tro kopi av originalen, bare i dukkeutgave.

Den har de på Brio ihvertfall. Har sett den i grønn og rød tror jeg.

Ellers er jo Brio Gull klassisk og pen. Den finnes ogås i sort og rød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...