Gå til innhold

Hvilket lekekjøkken anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt skal få det til jul av morfaren sin, men vet ikke hvilket vi skal velge (morfar ville vi skulle finnet et..)

Ville hatt et av bra kvalitet, gjerne litt "duppedingser", gjerne noe som blinker eller lager lyd.. noe han kan trykke på osv.

Han skulle også få en verktøysbenk med masse tilbehør av morfar, dette var noe han hadde kommet på selv som lillegutt bare MÅTTE ha (ifølge morfar). Noen som har noen tips om sånt noe?

Gjerne linker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker kjøkkenet de har på Ikea, jeg. Hadde tenkt å kjøpe det til lillemor her, men svigermor har kjøpt et annet.. sikkert fint det hun har kjøpt altså, men er litt spent!

De har en verktøybenk på Ikea også, tror jeg.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg glemmer liksom av IKEA siden jeg bor i nord og laaaaaaangt til nærmeste IKEA;)

Skrevet

Lykke fryd: det kjøkkenet var kjempe fint, men jeg syns nesten det så litt jentete ut jeg.. (selv om det var blått;))

Steget : er ikke så glad i ikea-kjøkkenet , syns de ser så "ekte" ut.. vil helst ha et lekekjøkken, som ser ut som leke kjøkken :)

Jeg fant denne, men det er det eneste jeg har funnet også

http://www.br.no/Merker/FOOD-N-FUN/FOOD%27N%27FUN%20elektronisk%20kj%C3%B8kken.aspx?id=609009&q=kj%C3%B8kken

Men tuuuusen takk for forslag begge to altså :))

Hvis det er flere som har tips så setter jeg stor pris på det :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Det var stilig! Ja, det andre ble kanskje litt jentete. Det der var mye finere og så mer morsomt ut:-)

Jeg har bestilt lekekjøkken til datteren min fra samme nettside. Ble Hello Kitty da (urk! hehe). Skulle egentlig bestille nesten det samme som jeg linket til deg, bare i rosa, men det var utsolgt. Så da måtte a mor svelge en kamel og ty til "katta fra helvete" ;)

Bestilte det på torsdag og i går var det allerede sendt.

Skrevet

Ser ut som om det kjøkkenet du linket til over her var laget av plastikk?

Her fikk vi et lignende lekekjøkken i plastikk, fra Fischer Price, av besteforeldrene i bursdagsgave. Og selv om det var veldig fargerikt og fint med morsomme duppeditter, så funket det dårlig i lek syntes jeg.. Likte ikke at det var av plastikk, fikk så billig-følelse hvis du skjønner, og det skramlet og bråkte sånn når hun lekte med det, pluss at det flyttet seg så lett bortover gulvet osv.

Så her solgte vi plastikk-kjøkkenet videre og kjøpte et Ikea-kjøkken istedet, og det har vi aldri angret på;) Det er ikke veldig spennende å se på nei, men barna liker å trykke på knappene som får kokeplatene til å lyse, og å åpne/ lukke dørene og gjemme all maten i skapet osv. Digger at det er så solid og robust, og at det kan vokse med barnet (følger med forlengerdel til beina, sånn at det kan bli høyere etterhvert som barna vokser). Det er ihvertfall i bruk daglig her, så selv om det var ganske dyrt så synes jeg det var en knallgod investering (kjøpte med overskapet også). Men det finnes jo mange andre fine lekekjøkken i tre også, så det er vel bare å surfe litt rundt. Sprell har mange fine=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...