Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Sikkert temmelig dødt løp siden jeg ikke kan noe særlig av teksten. Det er en typisk pianobar sang, det er en mann som synger (tror det er gitarsom blir spilt på orginal sangen), og det er en forholdsvis rolig sang. Det eneste jeg vet fra selve sangen er at det er mye (lalala eller lalilalalila). Den er ikke ny,men når den er fra aner jeg ikke. Ååh irriterende å ikke finne det ut
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Gjør et forsøk med en gammel pianobar sang her... http://www.youtube.com/watch?v=8sFlBJ1Jk3w
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Eller denne? http://youtu.be/AdKjEHfHINQ - Simon and Garfunkel
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Åpna ikke linkene, men du må bare mene "The pianoman" der der det la-lalala-lala-laaa-laaa, la, lalala-lala-laaa-laaalaaaaaaa!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 satt akkurat og leita frem link til the boxer, regner med det er den som allerede er lagt ut
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 17:41 er "the pianoman", det var den første jeg kom på også.. hehe
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Takk takk takk, det var Simon og Garfunkel:-) Nå har jeg prøvd å funnet ut hvilken sang det er i tre timer og holdt på å bli rimelig sprø her. Tusen hjertlig takk for hjelpen
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 Men kan du såpass av melodien at du kan bruke et program til å finne det ut? Jeg har lastet ned en app som heter soundhound. Der kan du plystre/nynne sangen du lurer på
Anonym bruker Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 Takk for tips om appen. Jeg måtte teste den og den funket:) Greit å ha, sikkert ikke siste gang jeg havner i denne situasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå