Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 19.11.11???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 8 laaange dager igjen (ja jeg vet det høres lite ut for noen, men det gååår så treeegt nå på slutten!).

Venter noe veldig på at det skal skje noe, mer enn bare disse vonde kynnerne og maserier i hytt og gevær!

Formen er så som så, bekkenet føles litt bedre, men humøret synger på siste vers! Tålmodigheta er snart brukt opp og sytefaktoren høy om dagen! Frustrert ja... (bekkenløsning, svangerskapskløe og lite søvn har gjort sitt)

Håper andre medgravide der ute koser seg litt mer med mage og ventetid enn det gjøres her i huset ;)

Lykke til alle sammen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin i dag!!! Men ikke noe baby enda ....

Skrevet

Null dager igjen her..... Termin, men ingen tegn til at noe skal skje. Begynner å bli lei pga bekkenvondt og mye kynnere som har ført til lite nattesøvn jeg også, men i natt har jeg faktisk sovet bedre enn noen gang! Så humøret er ganske bra (hvertfall foreløpig, helt til noen sender melding eller ringer for å spørre om babyen kommer snart).

Lykke til til deg også!

Skrevet

19 dager =) Så jeg er over den dagen da jeg fødte storebror... om 2 dager er den dagen jeg fødte lillebror (altså i forhold til termin.....) Så da kommer vel denne lille tassen etter det da....?? Min bestemor har bursdag 22.nov...kanskje babyen kommer da???

Skrevet

28 dager her. Hadde tegningsblødning igår da. :)

Skrevet

14 dager igjen her og har enormt mye nedpress samt mensmurringer. I tillegg er jeg trøtt og kunne uten problemer ha sovet døgnet rundt.

Skrevet

HUFF 52 dager igjen

Skrevet

6 dager på overtid. Begynner å bli en smule lei. Satser på baby i morgen, 20.11.2011 er jo en tøff dato.

Skrevet

10 dager igjen. Har hvert superklar for å få henne ut en stund nå. Men nå har mini her fått omgangssyke, så nå kan godt babyen holde seg inni her i noen dager til. Typisk at det skjer i natt da, første gangen jeg tenker at det ikke passer:)

Skrevet

12 dager igjen visstnok til KS. Synes det er rett rundt hjørnet, og er på ingen måte klar...

Skrevet

Har fire dager igjen til termin onsdag 23 november. Har aldri gått så lenge gravid med de tre andre, og kjenner nå at tålmodigheten min også er tynnslitt. Sover dårlig, er veldig trøtt og sliten og håper hver dag at noen tegn på fødsel skal dukke opp. Men neida! Hodet er så langt nede i bekkenet som mulig, masse vonde kynnere som gir meg et håp om at; nå skjer det! Og så dabber det av... Men fødsel blir de, når babyen er klar. Stor klem til alle og håper ventetiden må bli kort!

Skrevet

43 lange dager igjen til termin 01.januar... Men men, med jula i mellom så kan det være at det går fort og..

Skrevet

22 dager igjen, og begynner å bli sliten i kroppen, gleder meg til å ta fatt på neste etappe med fødsel og barseltid. Kjennes til tider ut som om hodet til mini er på vei ut gjennom blæra, skrekkelig ubehagelig, og går rart, da han klemmer på alt av nerver i bekkenet. Men det nærmer seg for hver dag, og om ei uke kan vi pynte til advent!!

Gjest To tette❤
Skrevet

Termin imorgen:)

Har vekslet litt mellom å være utålmodig på at noe skal skje, og å være i fin form og glad for at lillegutt har holdt seg inne hele veien. Har hatt kynnere og nedpress, som har påvirket livmorhalsen, siden uke 19, så alle har sagt at jeg kom til å føde før termin. Men her går (les:vagger) jeg da enda;) Og er fremfor alt glad for at det har gått så bra som det har gått! I værste fall er han her om 14 dager, og det er ikke ille i det hele tatt!

Lykke til alle andre som venter og lengter:) Snart er vi lykkelige mammaer hele gjengen:)

Skrevet

31dager igjen til KS, føles som om tiden har stoppet litt...

Skrevet

21dager igjen her. Starter permisjonen til mandag så nå er det avslapning for alt det er verdt. Selv om det hadde vært deilig å bli ferdig snart så regner jeg med å gå litt over termin siden jeg gjorde det med forrige mann, så ikke blitt utålmodig enda, men kjenner jo at det kommer noen krampetak innimellom som gir meg et håp om fødsel litt tidligere enn antatt.

Skrevet

78 dager igjen, så er en stund til målet enda =)

Skrevet

38 dager igjen:)

Skrevet

46 dager igjen og enda mye som skal på plass, så jeg synes dagene flyr

:)

Skrevet

41 og 49 dager igjen her :) Legen mener jeg har termin 8 januar og jeg selv mener 31 desember. Så holder egentlig på min egen dato :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...