Gå til innhold

Noen som har noen tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det fortsatt en liten stund igjen til termin, men lurer litt på om noen kjøper noe å legge i senga når det nærmer seg. Tenker at det kan være greit å ha noe beskyttelse der om vannet plutselig skulle gå i senga. Er det noen som har noen tips og råd/erfaringer rundt dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

det kan faktisk være en god ide mitt vann gikk med nr 2 da jeg sto ut av sengen,heldigvis har vi vannseng så slipper åekymre meg om det ;-)

Skrevet

Hei,

har hørt at folk velger å gjøre det. man kan få kjøpt tisselaken på sparkjøp !

Vannet mitt gikk ikke før jeg lå på fødebenken :) midt i ansiktet på jordmor æ gett :) hehe

Skrevet

Her ligger det "kladd" i senga i tilfelle. Kjøpt det på apoteket. Vannet gikk med andremann her, i det jeg hadde stått opp av senga, så slapp heldigvis søl i senga dengang, ikke sikkert vi er like heldige denne gangen ;)

Skrevet

Nei, ikke lagt noen ting i senga... Har tisselaken som jeg har prøvd før men det er jo så ekkelt og klamt å ligge på... Men så har allerede de to forrige fødslene mine startet med vannavgang (ikke i senga) Så jeg regner med at denne her IKKE begynner med vannavgang =) He he he =)

Skrevet

Kjøpte tisselaken før førstemann. Og det var jeg kjempeglad for. For vannet gikk en natt jeg nettopp hadde lagt meg i sengen.

Bedre med litt klamt underlag enn å ødelegge en hel madrass!!

Gjest To tette❤
Skrevet

Tisselaken her også! Men har festet det under lakenet, slik at jeg ikke merker det. Har nettopp kjøpt ny seng, så har ingen planer om å væte den ut med fostervann;)

Skrevet

Min første fødsel startet ved vannavgang på natta. Våknet rett før det gikk, men rakk ikke ut av senga. Jeg vasket bare overmadrassen, eller det vil si at mannen min måtte gjøre det. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe nå for å unngå søl, men vet at det er noen som har brukt sånne underlag som dem har på sykehuset som absorberer godt. Ser ut som et gedigent bind som man bretter ut om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :) Da tror jeg nok at jeg skal investere i noe når treminen kommer noe nærmere, greit å være på den sikre siden når man har rammemadrass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...