Pumba78 Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 Noen som vet hvor man får Offwhite vidt og strømpebukse i ull/ bomull eller veldig myk ull? Har alltid brukt claire og Cubus, men Cubus hos oss har ingenting lenger og claire har mye farger og mønstre nå...
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 19. november 2011 #2 Skrevet 19. november 2011 Vi fikk en kjempe fint ullsett til lillegutt da han blei ett år, (body + strømpis) i offwhite. Det er kjempe godt og mykt, og det er kjøpt på name it
2010 Mammaen Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Janus har i alle fall. Men jeg må si at det er upraktisk med den fargen. Det setter seg lett flekker fra maten og jeg synes det blir stygt etter en del vask, men det er jo min personlige mening da. Janus sin ull synes jeg er grei.
Pumba78 Skrevet 19. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2011 Synes janus er litt stikkete. Men name it hadde jeg glemt, takk! Altså, det viktigste er at det er ensfarget, har så mange mønstrete tunikaer og bukser.
Nikkamoren Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Boots apotek har i Angora. Kjempemyke
stearin Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Vet at bare barn butikken har ull/bomull klær, men vet ikke om de har offwhite.
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 Jeg er veldig glad i Janus, men nå har han arvet noe fra Joha og det er jeg veldig fornøyd med! Jeg tror Janus er mer slitesterkt i sømmer og slikt, men selve ulla i Joha bodyene er god og puster perfekt på vår varme gut Verdt et forsøk.
togutter-08og10 Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 nøstebarn har ensfarget ull i mange farger, bl a offwhite. Denne ullen er myk og god. Bare viktig å bruke såpen derfra også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå